donderdag 25 januari 2007

Over nonderwerpen deel 2

Zoals MJ, Willem S, Henk G en veel meer bloggers merken: het valt niet mee om onderwerpen te vinden over racebanengedoe. Voor een weblog. Kijk, experts als JeeWee zijn al vele jaren bezig. En de heren van DARC hebben 4 regelmatige bloggers. Image Hosted by ImageShack.usDan is het te doen. Ik ben na de start, geïnspireerd door Kliko green, al snel over gegaan op nonderwerpen. En daar zijn er veel van! Heel veel! En omdat ik iedere kwaliteitseis overboord heb gegooid kan ik ook werkelijk alles plaatsen! Een trein dus weer. Omdat ik deze via imageshack ook op het mtrc forum kan plaatsen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

je kan gewoon een racebaan onderwerp Creëren toch ? Doe ik ook ;-)

Anoniem zei

Eerst was het: non-onderwerpen, nu is het al nonderwerpen, straks krijgen we nonwerpen - nieuwe variant op het dwergwerpen (?)

Beschouw dit ook maar als een non-comment.

MJ zei

als ik over zou moeten gaan over die onzin, dan moet ik de naam van mijn blog veranderen. Ik heb mezelf voorgenomen het bij auto's en de 1:32 varianten daarvan te houden.

Neemt niet weg dat ik jou nonsens gewoon grappig vind :-D.

Tot zondag,

Jansûh..