vrijdag 26 januari 2007

Racegedoe

Als ik mijn (bijna) dagelijkse rondje doe langs de links (en die staan links, anders waren het geen links?) dan valt het me op dat ik genoemd word. En dat is hachelijk! Is het dan niet positief? Nou, 'men' heeft commentaar op het aantal onderwerpen hier. Beter gezegd: het aantal nonderwerpen. Wat volgens Henk G weer lijkt op dwergwerpen (is het gooien van kinderen ook goed, er is hier een gebrek aan dwergen?). Tja, iedere week weer een foto van MTRC, dat wordt ook saai. Denk ik dan. En iedere week naar DARC of een andere racebaanliefhebber, dat loopt nogal in de papieren aangezien ik niet in bezit van leasebak met bijbehorende tankpas ben. Een alternatief racebaanonderwerp dan maar. De scenery. Een decoratief op het circuit te plaatsen Italiaanse bolide. Toen ik begin dit jaar (mei) een bezoek bracht aan Bouwe had ik voor hem een Easykit meegebracht. Voor op Speederz. En een tweede exemplaar had ik gekocht 'voor eigen gebruik'. Om wat betrokkenheid bij de vandalen te kweken heb ik samen met vandaal 2 (Wesley, voor de regelmatige bezoekers hier) de easykit in elkaar gezet. En dat ging zeker easy! Wesley, 7 jaar, had geen enkel probleem met deze kit. En dat schept verwachtingen! Op het weblog van JeeWee (racebaaninfo.nl) is te lezen dat Ninco binnenkort komt met een Ferrari F50 kit en Slot it met een Ferrari F40. Natuurlijk vraagt dat om een vader-zoon samen een Ferrari bouwen activiteit! Wordt vervolgd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb je eindelijk iets over race gedoe reageert er niemand... t is ook altijd wat

FRANK103 zei

Het is zeker wat: hachelijk!