zaterdag 31 maart 2007

Meer treinen

Of ik meer treinenfoto's wil plaatsen. Dat levert wel een probleempje, ik had niet zoveel treinenfoto's gemaakt, maar allemaal foto's van de kindertjes. Maar goed, die dalende lijn hier, die moet voortgezet worden. Dus ik plaats hier probleemloos nog een aantal twijfelachtige plaatjes van het spoorwegmuseum. Voor de kenners: het Maliebaanstation waarin het spoorwegmuseum is gevestigd, een bediening van een NS 1000, een bruine 2400 waarvan een schaalmodel is aangekondigd voor 2007 door Roco en twee foto's van een hondkop (materieel 1954, recent als schaalmodel uitgebracht door Piko)

8 opmerkingen:

Kliko Green zei

Wel lekker groen!!

Anoniem zei

Ja,
mooi groen is niet lelijk,
maar lelijk groen wel!

Kliko Green zei

Lelijk groen bestaat niet...

Anoniem zei

ik vind geel toch het mooist!

Hier zijn ze tegenwoordig rood/wit.

Willem S zei

Ik kan geen trein meer zien !!!
Wacht ik zet even de sonnebril af... Oh ja idd groen en geel... Doet me denken aan ergerins ;-)

Anoniem zei

Ik vind al die treintjes juist wel leuk!

Anoniem zei

Trientjes vind ik leuker dan kinderen.

Anoniem zei

Trientjes: blond, 18 jaar en niet te warm gekleed?

Dat zijn inderdaad de leukste trienen!