zaterdag 28 april 2007

AZ retteketet!

De betaald voetbal competitie is dit jaar ongekend spannend. Niet in de laatste plaats komt dat omdat AZ landskampioen kan worden. En AZ, daar kwam ik regelmatig. David Loggie, Sigi Lens (nu voetbalmakelaar), Fred Patrick en Nortan (beiden omgekomen bij de SLN ramp) en natuurlijk Philip Cocu, steevast nagezongen met Cococococococooo. Mijn vrienden namen daarna seizoenskaarten maar ik mocht van mijn werkgever naar Ajax. Afzien natuurlijk, parkeren op P1 in de Arena, business seats, eten vooraf in de ABA lounge (kwartels), 2 minuten voor de wedstrijd naar de tribune, koffie in de pauze en drank na afloop. Maar toch, de lol die we altijd hadden in de Alkmaarder Hout, na de wedstrijd uit in de Berger Meermin (ook al jaren gesloten), AZ blijft een warme plek houden. En nu kunnen ze morgen landskampioen worden. En als je morgen dit weblog bezoekt, dan kunnen ze vandaag landskampioen worden. Tenzij je dit weblog morgenavond bezoekt, dan zijn ze landskampioen. En vanzelfsprekend winnen ze de dubbel door op 6 mei van Ajax te winnen. Dus nu allemaal:

AZ RETTEKETET!!!!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

De dag dat ik een voetbalwedstrijd ga bekijken zal nimmer komen.
Denk ik.

John zei

PSV holadijee?

Angelique1966 zei

nee AZ retteketet, maar wel met een zwart randje

Anoniem zei

Snif,

het
was


tragisch!



Keeperfout


partijdige scheidsrechter



lang gras



Jammer!

MJ zei

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Boerûûh!!! Boerûûh!!!

Anoniem zei

@MJ: ik overweeg een fatwa!

Kliko Green zei

AGOVV OLE OLE!!!

FRANK103 zei

AGOVV?

Wat mag dat wezen?

De plaatselijke bridgeclub?

Anoniem zei

of zoals een van de spelers van AZ het na afloop op TV-NH zei:
'Het was Tragedisch'

Kliko Green zei

Zo spelen ze vaak wel ja...
AGOVV

Stond vroeger trouwens voor Algeheel onhouders voetbal vereniging.

Anoniem zei

Volgens mij heeft AGOVV al diverse keren de media gehaald in de KNVB beker.
Maar blijft een betere amateurclub!