woensdag 25 april 2007

Over wind en molens

Voor de regelmatige bezoekers hier probeer ik soms een passend stukje te plaatsen of smaakvolle plaatjes te schieten. Dat is vooral voor de bezoekers waarvan ik een beetje denk in te kunnen schatten welke onderwerpen ze boeiend vinden (maar Ronald: het blijft inschatten want ik KEN ze natuurlijk niet!!). GastheerG, neven Erik en Richard, John uut Z en de vader van Firefighter (zie de link treinbrein) daarvan heb ik zo mijn vermoedens. Die vermoedens ontbreken natuurlijk geheel bij Ronald Muis (judo?!) en Brillie, die vandaag zich op zijn blog wel uitgebreid afvraagt waarom in een boek of een film nooit iemand naar de WC moet om te plassen. Nou, behalve dan iemand die wil ontsnappen. Via het WC raam. Zo, via vermoedens en WC geuren en het producren van winden ben ik waar ik wezen moet: René Smurft, die hier niet genoemd wil worden, vindt windmolens mooi. En klompen. Maar die windmolens, daar kan ik iets mee. Op weg naar Dortmund hebben we vele honderden windmolens gezien. Vandaag dus, alleen voor René Smurft, windmolens. En René, mocht je die behoefte voelen: je mag ze op jouw website plaatsen! En zo zien jullie maar: een bezoek hier aan dit weblog is smurf!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

In stukken van Wim T Schippers moeten mensen altijd naar de wc.

En de foto`s zijn, net als de molens, schitterend!

Ik log uitsluitend wat ik zelf wil, en daar moet men het maar mee doen.

HenkG zei

Een nieuwe vorm van "DonQuichot-isme". Geen windmolends aanvallen, maar ze fotograferen - en mooi. Maar, heb jij ook zo'n hekel aan die condensstrepen?

Anoniem zei

@Henk: nee hoor, breekt de foto een beetje. Leukste vind ik dat al deze foto's door de voorruit van de Toyota zijn gemaakt (bij de foto's door de linkerzijruit had ik ook steeds een deel van het hoofd van neef Erik)
@RenéSmurf: wat jij wil...

Anoniem zei

Nee, deze keer kan het mij niet zo boeien. Ik ga ook meer op voor kernenergie.

Kliko Green zei

Windmolens? Ze draaien niet!!!

Anoniem zei

foto 2 vind ik wel wat hebben

FRANK103 zei

Nummer 2 is curryworst, echt een culinair hoogtepunt!

Anoniem zei

nog even wachten knarf, het schijnt dat er op de nieuwe VMBO prachtige windmolens komen in verschillende uitrustingen. Die kan je mooi op de plaat zetten dan. Moet je even vragen aan een van de omwonenden of je gebruik mag maken van hun dakterras voor het mooie uitzicht op die molens. Ik denk dat die omwonenden graag een exemplaar per mail willen ontvangen... ;-)

Angelique1966 zei

overigens heb ik totaal geen ruzie met blogger. Alles loopt prima, is het bij jou al beter?