dinsdag 24 april 2007

Meer Dortmund

Tijdens de lunchwandeling besprak ik met collega Harry, die hier vanzelfsprekend niet genoemd wil worden, mijn sportieve tuning tips. Tip 1 over de gekleurde magneet, tip 2 over een bijgekleurd proracetandwiel (was blauw, wordt plasticrood), tip 3 over de spijkerbandjes, tip 4 over de tube mayonaise en tip 5 over het zijkniptangetje. En dan het laatste redmiddel (wie heeft er niet per ongeluk tegen het schaakbord gestoten in een uitzichtloze situatie? Of met de knie tegen de tafel bij een bijna verloren partij monopoly?) in de vorm van de omgevallen consumptie. Dat natuurlijk omdat het omstoten van een racebaantafel niet per ongeluk meer kan gaan, er is waarschijnlijk teveel kracht voor nodig. De omgevallen consumptie kan natuurlijk 'gericht' worden. Maar dat laat ik verder aan de fantasie van de lezer over. Harry vond mijn tips ietwat twijfelachtig. Hij vond eigenlijk dat ze NIET sportief waren. Tja, en wat moet je dan? Harry niet noemen? Zijn visie op sportief gedrag niet noemen? Ik heb besloten mijn tips even te parkeren (ja, dat is beeldspraak!). Er zijn genoeg oninteressante onderwerpen waarmee ik jullie kan vervelen. Ik heb genoeg belabberde foto's op mijn PC staan. En dus bestook ik jullie hier met een nieuw item. Over tankjes. Dat hebben we toch al een keer gehad, hoor ik jullie zeggen? Dat klopt! Maar ik heb nieuwe foto's. En ik moest toch iets kleurigs plaatsen bij dit geneuzel over tips. Voor degene die dacht dat dit misschien voor de verandering toch ergens over ging: denk het niet!

5 opmerkingen:

John zei

Tip 6: buik op de baan. Bij MTRC te gebruiken als je er bovenop het viaduct af gaat. Leun over het rechte stuk om je auto in te zetten waardoor je aandelen McD de doorgang voor de rest versperren. Als je geen buik hebt kun je bij zo'n aktie ook je regelaar even op de baan leggen maar een buik is veel effektiever (blokkeert meer banen).

Anoniem zei

die laatste word ik helemaal onrustig van

Firefighter zei

Frank, Nu ik dit zo lees... Jij was het zeker ook die dat bloemencorso had geregeld om bijvoorbaat al wat tegenstanders te elimineren van het raceterrein? :P

Anoniem zei

Wat een oorlogstuig....

FRANK103 zei

@John: ik heb de buik!!
@GastheerG: dat wist ik, daarom staat er ook een foto van!
@firefighter: ik heb inderdaad mijn connecties....
@brillie: al de eerste mensen vonden het nodig elkaar de hersens in te slaan: kain en abel. Dus oorlogstuig is bijzonder menselijk! Net als eten en .....

nog meer eten?