maandag 23 april 2007

Sprookjeswonderland deel zoveel

Als de zon buiten schijnt, de muggen fijn zoemen, de bloemen bloeien, dan is het weer tijd voor Sprookjeswonderland in Enkhuizen. Gelukkig heeft nicht Mar10e ook dit jaar weer een abonnement voor ons geregeld en laat men ons toch weer binnen (iets genuanceerder: men laat mij weer binnen....). Natuurlijk gaan we naar Hamelen, de dobberbootjes en is Elise niet van de paardjes af te slaan (noodgedwongen moet ik iedere keer mee....). (Foto met kabouter: de Sprookjeswonderlandspoorlijn is drastisch gemoderniseerd met nieuwe belkabouters).
En de glijbaan (foto links) is ook een spannende ervaring!
Na zoveel jolijt is het daarna aangenaam koffie met gebak consumeren op het terras van neef Erik en nicht Mar10e, waar toevallig nichtje Suzanne (wil hier niet genoemd worden) de indrukwekkende leeftijd van 4 heeft bereikt! Oké, het was niet toevallig, want ook wij hebben zo'n ding op de WC hangen die men 'verjaardagskalender' placht te noemen. En de verjaardag van Suzanne is verder niet moeilijk voor ons te onthouden, ze is immers precies 15 dagen na Elise geboren! Ja, nu kunnen jullie het ook niet meer vergeten!
@Dave from Slotnews: when you visit our neighbourhood, don't forget to visit Sprookjeswonderland. Maybe not as impressive as Disneyland, but Sprookjeswonderland has a railway and icecream too!
NB de storingsmelding die ik krijg ziet er zo uit:
Kan geen verbinding maken met Blogger.com. Opslaan en publiceren kan mislukken. Verbinding nu testen. Contact opnemen met Blogger.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Knarf, nooit geweten dat jij zo'n cowboy was?!?! Elise mag nu toch zelf en helemaal in haar alleentje op het paard?!!

Wil je zo graag mee of wil mevrouw niet zonder je? :-)

Het gebak op de foto ziet er toch best smakelijk uit, gelukkig was er een klein stukje over, heb ik ook nog wat kunnen proeven. ..

groetjes Martine
PS ik heb anoniem gereageerd omdat Blogger mijn log in niet meer accepteert......
Dat is pas HACHELIJK!

Anoniem zei

Het is me een gedoe, dat blogger.
Ik ben ook ooit met een blogspotacount begonnen, maar stapte niet voor niets over op iets waar wel voor betaalt moet worden.

FRANK103 zei

@Mar10e: ze wil niet alleen, normaal ga ik dan met haar mee maar nu nam Lisanne mijn plaats in. Helaas....
@ReneSmurft: dit weblog is niet meer dan een tijdverdrijf, ik stop er eerder mee dan dat ik hiervoor ga betalen. Waarschijnlijk zijn de 'problemen' ook over als ik de reclameoptie aanzet. Maar ook dat ga ik niet doen! Dat past niet bij dit weblog!