dinsdag 22 mei 2007

Over verjaardagen en foek

Zondag werd Mitchell, die hier niet genoemd wil worden, 4 jaar. Hele happening natuurlijk, waarbij de hele familie uitgenodigd was. Op de foto natuurlijk linksvoor, met die zonnebril, zwager Tristan, die niet alleen hier niet genoemd wil worden, maar ook niet op de foto wil! Tevens kwamen er een aantal collega's. Want: er was een clown geregeld. Niet zomaar een clown, maar ome Ben, die hier alleen genoemd wil worden als het hem opdrachten oplevert. Bellen dus! En geen grappen over Oude Pekela graag! Wij waren te laat voor koffie en gebak dus toon ik hier alleen de andere versnaperingen. Gelukkig allemaal vitaminerijk en vetarm!
Overigens ben ik voornemens het FOEK weblog te deleten. De links zijn al verplaatst naar dit weblog. Of vinden jullie het deleten van foek hachelijk?

12 opmerkingen:

Gerard van Dongen zei

Foto 1 is prima hoor en gelukkig ook snacks!

Foek deleten? waarom niet? Ik heb zo vaak een oude site z´n nek omgedraaid: Maak dat nou uit. Gaat toch om lekker bezig te zijn. Gewoon alles in 1 blog. Wel zo makkelijk!

FRANK103 zei

Je hebt gelijk (over Foek):

delete blog

weet u het zeker?

Ja hoor!

Kliko Green zei

Foek?

Kliko Green zei

En graag effe z'n nummer...

FRANK103 zei

Sorry Jaco, maar ik heb het foek weblog al verwijderd.

Was een parodie op Fauto= een foto van een auto

Een foek is een foto van een koek!

Ja, dit heeft diepgang!

Anoniem zei

Ojee, een clown, die vond en vind ik altijd een beetje eng.

Anoniem zei

een reservecopie van Foek staat op±
http://216.239.59.104/search?q=cache:PRO4VM9D5ZEJ:foek.blogspot.com/+foek&hl=nl&ct=clnk&cd=4&gl=nl

FRANK103 zei

Voor de liefhebbers dus!

Kliko Green zei

Ja hehe hallo!

Ik kende foek wel.
Maar foek was foeksie!

FRANK103 zei

@ Jaco: dat klopt, en dat was al een uur na de eerste reactie van Gerard.

@renesmurft: clowns zijn hachelijk!

Anoniem zei

Een bal sate is altijd lekker...

Angelique1966 zei

die chippies zien er artiestiekerig uit. Ga je die ook onderwerpen aan een sepia behandeling? Lijkt me wel apart.