maandag 23 juli 2007

Over magneten

Het is hier stil in huis. Hoekandatnou? Nou, de vandaal logeert bij opa en oma en beppie en truus logeren bij Jacqueline. Je kunt hier nu gewoon een speld horen vallen....


Echooooooooooo

Goed, gisteravond kon ik dus ongestoord boven herrie maken met de racebaanauto's. Kap eraf, magneet eruit, banden schuren en gaan met die banaan. Over een paar weken moet ik Steffer weer op ronden achterstand kunnen zetten, en bij MTRC lopen ook een paar figuren rond die ik mijn achterlichten wil laten zien! En omdat het buiten koud is en regenachtig heb ik ook niet zoiets van, goh, laat ik eens lekker in de tuin gaan zitten. Onder de partytent. Met mijn winterjas aan. En mijn sjaal om, muts op, wanten aan. Op zolder racen dus! Natuurlijk heb ik foto's voor jullie. Ja, onscherp, bewogen, onduidelijk. Graag gedaan!

9 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Over de keuze van de slotcar kan ik je alleen maar toejuigen (overigens merk FLY?). Is dat een Carrera baan bij de weg?

Labradoedel zei

Harry156sw heeft ook weer eens wat op z'n weblog gezet.

Anoniem zei

Porsche, dat doe je om mij te paaien... maar wat gaat nu echt hard over zo'n baan?

Anoniem zei

@Harold: het is een jubileum Fly, de baan is van Ninco

@Harry, ik ga zo kijken

@ Brillie: klopt, met magneet gaat de scalextric gt2003 onvoorstelbaar hard over de baan, zonder magneet zijn er meerdere snelle auto's, zoals de nsr mosler, de ninco mosler en de ninco toyota supra.

Anoniem zei

Ooit aan gedacht dat als je langzaam genoeg gaat je baangenoten uiteindelijk ook je achterlichten krijgen te zien als ze je op een ronde zetten?

Gerard van Dongen zei

Ik kan even geen racebaan meer zien!

Contesa zei

Ik vind Ferrari-rood een mooiere kleur voor een race-auto...

Contesa zei

;-)

Steffer zei

Frank: Je mag ook een foto van je achterlichten maken, zie ik ze beter....

Gerard: En Frank geen achterlichten......