zondag 20 januari 2008

Nationale modelspoordagen

In het Evenementencentrum Rijswijk, vroeger bekend als Darling Market in Rijswijk, was dit weekend de modelspoordagen. En daar zijn we zaterdag naar toe geweest (foto hierboven: de voorbereiding)! Natuurlijk heb ik voor jullie een serie boeiende, smaakvolle foto's gemaakt, die ik graag hier plaats. (Foto hieronder: vrijwel alleen mannen, hele hordes, wachten voor de kassa)De mindere foto's volgen natuurlijk later deze week. (Foto hieronder: koffie mét!)Je kunt immers niet alles hebben! En koopjes? (Foto's hieronder, de lunch. De middagkoffie mét bespaar ik jullie, maar dat kost moeite!)Ik heb een lading passtukjes en een 4049 gescoord. Jaja, je kan echt niet zonder!

NB een beursbezoek is bijna helemaal Sonja Bakker proof. Buiten de maaltijden om dan!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk, ik heb het morgen ook over een beurs bezoek, maar dan een hele andere.

Je kan natuurlijk ook zorgen (wat ik altijd doe) dat je bij de org van de beurs zit. Dan hoef je niet in de rij te staan...

Anoniem zei

Lekker thuis blijven is goed voor de beurs!
En dan lekker online kijken wat anderen zoal buiten de deur doen!

FRANK103 zei

Wij hebben thuis geen frituurpan, dus ik kan dit soort evenementen niet thuis in scene zetten. Ik MOET dus wel naar zo'n beurs. Voor jullie!