donderdag 24 januari 2008

Over bezoekers

Hoewel er toch best een boel bezoekers dit waardeloze weblog bezoeken, volgens de sitemeter, laat slechts een heel klein aantal reacties achter. En reacties kunnen natuurlijk leiden tot nieuwe berichten. Over de Mondeo van neef Erik, zo uit de showroom hier op het weblog. Over Willem S. die toch weer eens zijn weblog bijwerkt omdat hij hier links, bij de links, verwijderd werd. Of het weblog van spoorlijnbrein die plotseling was verdwenen, maar ik heb uit (on)betrouwbare bron vernomen dat er een opvolger komt. Is het dan allemaal rozegeur en maneschijn? Ik heb de raceavond bij MTRC laten schieten, thuis kan ik ook suf oefenrondjes rijden.. Maar veel erger, voor jullie: kaartjes voor de nieuwe show van Ernst en Bobbie zijn besteld! Jullie gaan er hier meer van zien! Jullie reacties zijn dus zeer welkom!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, als je over Ernst en Bobbie begint, dan mag je verwachten dat mensen ook NIET zullen reageren.

Dan nog een vraag: heeft deze Ford ook een voorruitverwarming? En dan gelijk de tweede: hoe zit het met de winterbanden, op welke ijzers zitten deze?

Anoniem zei

Dat nummerbord heeft geen nummers, dat mag zo niet hoor!

Willem S zei

Een reactie..... Tja en zelf geen reactie achterlaten dat is dan weer hachelijk. genoemd worden in dit blog is dan natuurlijk wel weer toppie ;-)

JeeWee zei

Hierbij reageer ik ook, voor de statistieken natuurlijk.

Anoniem zei

@ Brillie, zeker heeft deze Ford voorruitverwarming. Ze heet Marlèneke en als ze de weg niet wijst, blaast ze tegen de voorruit...
Wat ijzers betreft, hij rijdt op hockeyschaatsen, kun je de mooiste bochtjes mee draaien....

groetjes,
nicht M

Anoniem zei

Nee, ik doe het niet. Ik laat geen reactie achter. Ik moet hier anoniem blijven.

PorscheHarry zei

Met een dergelijke commerciële boodschap op je blog, zapt toch iedereen weg. Zorg dan voor een echte auto :-)

FRANK103 zei

@Porscheharold: neef Erik had niet meer budget dan deze Mondeo. Natuurlijk had hij liever een Aston Martin gekocht, een 911 turbo of een Ferrari 430 Scudera, maar die vlielen buiten de leasemogelijkheden. Ook wordt dan de bijtelling (25% want het gaat niet om hybrides) tamelijk hachelijk.

@Brillie: voor de accessoires op een Mondeo titanium kan je natuurlijk de site van Ford raadplegen. Maar ik denk dat voorruitverwarming er op zit.

@Renésmurf: kentekenplaten zonder getallen zijn een optie bij Ford. Het bespaart je mogelijk een boel aan boetes voor te hard rijden / niet stoppen voor een rood verkeerslicht. Overigens, zolang er maar 1 auto rondrijdt zonder getallen of letters op de kentekenplaat heeft oom agent waarschijnlijk geen bezwaar, dan is het toch duidelijk wie ze moeten hebben!

De andere bezoekers die de moeite hebben genomen om te reageren: bedankt!

Snif.

Emotioneel moment!

arnaud zei

dit wordt dan je negende reactie al hierop,tikt aan zo hé.Heb afgelopen week ook mijn nieuwe auto van de baas gekregen is een tweezitter geworden met bijna alles erop en eraan.

Dikke Leo zei

Ontwaakt uit mijn winterslaap omdat het geen winter wil worden reageer ik ook even als 10e loopt lekker zo, beter dan een ford ;-)

FRANK103 zei

Heren, het is een soort ongeschreven code hier, maar zeiken doen we op Opel en BMW, maar NIET op Ford. Ik ga niet zo ver je in de BAN te doen, maar verder.....

Willem S zei

aiii....

FRANK103 zei

ja!