dinsdag 22 januari 2008

Reclame!

Natuurlijk maak ik hier graag reclame voor de auto op deze foto's. Een fraaie bolide, in zilvergrijs met een groen tintje. Alu-look. Dat wil zeggen, snelle velgen en een snel dashboard! Een 2 liter motor met 145 paarden. Genoeg ruimte op de voorstoelen en dan ook nog een boel ruimte op de achterbank. De kofferbak lijkt op de echoput van Vrouw Holle. Perfect? Nee, die miep van het navigatiesysteem is natuurlijk prut! Staat er een lekker muziekje aan , zit ze er gewoon doorheen te kletsen. Iets over linksaf? Het is hachelijk!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is allemaal wel een beetje vochtig!

FRANK103 zei

Ik heb de weersomstandigheden -helaas- niet onder controle!

Slowride zei

Een 'Ik-Ben-Gemaakt-Om-Lomp-En-Sterk-Te-Zijn' Mondeo.

Anoniem zei

Zit goed in de was...

FRANK103 zei

Komt zo uit de showroom rollen Brillie. Was donderdag afgeleverd!

Anoniem zei

Ondanks dat... mijn Porsch zit ook altijd goed in de was... en ik koop echt niet elke week een nieuwe...