dinsdag 26 februari 2008

Meer over open dagen

Ook slottrack schenkt aandacht aan de open dag, op de voorpagina van het forum. Voor de liefhebbers plaats ik natuurlijk een printscreen! De afgebeelde personen worden zolangzamerhand wereldberoemd!
For visitors of this blog from outside Northern-Holland, the worldfamous modelcarraceclub MTRC in Wormer has organized an open house on Sunday, March 2, 2008. Visitors are welcome! Drop whatever you are doing and visit your local travelagent for travel possibilities!

Critical dude!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal ze bezoeken. En dan achterhalen waar de drive voor deze hobbie vandaan komt. Immers in mijn vierde boek zit een achtervolging. En dat kan ik daar het beste opdoen of ik het goed beschreven heb.

Anoniem zei

Die worden alleen beroemd voor de liefhebbers, ik ben ze nu alweer vergeten.

Anoniem zei

Jammer.. belangrijk persoon op de foto mist....

FRANK103 zei

@Brillie: vanzelfsprekend ben je van harte welkom!

@Rene: dat ligt aan je (lange termijn) geheugen, wil je er over praten?

@Ronald Muis: je kan natuurlijk altijd contact opnemen met Eve van Slottrack!

Anoniem zei

Het zou vreemd zijn als het niet zo was... hoewel, na het lezen van mijn boek, vast niet meer.

FRANK103 zei

In het meest ernstige geval,mocht je een dubieuze racebaanautofilm produceren, spreek ik een fatwa cq een jihad uit, Brillie!
En dat zou hachelijk kunnen zijn...