maandag 25 februari 2008

Over open dagen

Bij MTRC in Wormer is komende zondag 2 maart een open dag. "Kenmijdatschele" zal je ongetwijfeld denken.

Photobucket

En niet "Wat kan mij dat schelen" (Gooisch kak) of "Kanmijdatschelen" (meer Haarlems ABN) of volgens ene Joran van der S "Hee swa, ik ga je in de zee dumpen....". Ik had de clubgenoten van MTRC (die hier niet genoemd willen worden) beloofd de plaatselijke sufferdjes aan te schrijven.

Photobucket

Dat dit tot een onverwacht succes heeft geleid, ja, daarvan ga ik jullie hier laten genieten. Natuurlijk mogen jullie speuren naar de 10 verschillen tussen de artikelen, maar ik zeg jullie: dat gaat niet meevallen!

Photobucket

Zo zien jullie maar, niet alleen het bezoeken van dit weblog is penibel, ook het bestuderen van een plaatselijk sufferdje kan zomaar leiden tot een aanslag op het darmkanaal! Het is hachelijk swa, hachelijk!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind plaatselijke sufferdje een belediging.
Maar dat zal aan jouw plaats liggen.

De regionale krant, en zelfs de lokale zijn hier van topnivo, en zeer zeker niet suf.

FRANK103 zei

Klopt, deze krantjes zijn heel suf! Overigens gaat het hier om de gratis reclamekrantjes, en niet om een krant met dagelijks nieuws!

Anoniem zei

Wel een oude foto Frank!
Zelfs ik sta erop... en het is al effe geleden dat ik daar ben geweest.

Jacko zei

Strakke actie kerel. Goede promotie voor de club.

HenkG zei

@suikermuis: ook effe geleden dat je in de lucht was. Goed weer iets te vernemen!

Over het bericht: wat jammer dat het open huis net clasht met de Classic Cup in Cruquius....

FRANK103 zei

@Ronald Muis: het is een foto van de vorige open dag, ergens eind 2006.

@Henk: deze open dag is heel erg bedoeld om nieuwe leden te werven. Doelgroep is de plaatselijke thuisrijders. Lieden die Cruquius kennen en de moeite nemen daar te gaan racen zouden MTRC al moeten kennen en hebben al een (on)bewuste keuze gemaakt om wel / niet bij MTRC te komen racen.
Ik vind het jammer dat ik door de open dag niet bij MJ kan rijden.

Anoniem zei

Zo als ik nog niet hier had geschreven, maar wel een dag later... ik lees nu eenmal van boven naar beneden... zal ik er zijn.

Kliko Green zei

Talentvolle fotograaf... die meneer aangeleverd.

Angelique1966 zei

zeg Frank, het feit dat je het artikel niet netjes uitgeknipt hebt waardoor er ook andere berichten op staan geeft toch niet aan dat je ons ook uitnodigt voor de dansavond?