maandag 24 maart 2008

Het huisje van Lilian

Hoe was het toch afgelopen met die half ingestorte boerderij van Lilian? (Hieronder: het nieuwe dak van het nieuwe huisje)En met dat licht gedeukte autootje van Lilian? Kan ik nog een vervolg plaatsen nu het winnen van een bloglintje misschien verwachtingen wekt? Of had ik eigenlijk moeten stoppen op het hoogtepunt, aangenomen dat het krijgen van een lintje een hoogtepunt is en niet een dieptepunt. Vandaag gingen we dus chocoladepaaseieren zoeken bij Lilian, in haar nieuwe huisje, in H. Sneeuwbuien op de heenreis (en dus geen vuil of roest op de lens), sneeuw, regen en hagel tijdens het bezoek en sneeuw, hagel en regen op de terugreis. Dolle boel dus. Hoewel er misschien een pietsje teveel groen in het broodje worst verwerkt is...(zie foto hieronder). Lilian heeft een autootje gekregen van de plaatselijke dealer, de school en de gemeente, waarmee ik een klein stukje ben gaan rijden, maar dat lezen jullie hier morgen.Tussendoor was het zonnig en hebben we zelfs de plaatselijke kinderboerderij bezocht, vooral of eigenlijk uitsluitend om een aantal foto's voor de frank-103weblogbezoekers te kunnen maken. Ja, je moet er iets voor over hebben! Alleen als de lucht dan weer iets donker wordt dan gaan we snel huiswaarts! De koudste paas sinds 40 jaar na de warmste winter sinds 200 jaar. Het is niet hachelijk, het is belachelijk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Alles mag en kan. Ik zal daar geen bezwaar tegen aantekenen. Echter, nog een Ernst en Bobbie...

FRANK103 zei

Je hebt het al gezien, meer Ernst en Bobbie op de maandag!

Anoniem zei

Soms kan ik in het verleden toch nog opmerkingen maken. Maar je had me door. Hachelijk...

FRANK103 zei

Ik krijg van ieder bericht dat iemand hier plaatst een e-mail. Het is meer dan hachelijk!