dinsdag 25 maart 2008

Meer Ernst en Bobbie

"Was het nog niet genoeg?" vragen jullie je misschien af? Wat mij betreft was het inderdaad genoeg, maar Jos, die hier niet genoemd wil worden, beweerde dat de foto's van Ernst en Bobbie erg belabberd waren. Natuurlijk heb ik de omstandigheden toegelicht, gedeeltelijk daglicht en gedeeltelijk kunstlicht, bewegende onderwerpen en een afstand van ongeveer 15 meter (70mm). Dan is er natuurlijk het krachtenveld ISO, diafragma en sluitertijd. Met de standaardzoom zit ik op een diafragma van 5.6, ISO 800 is nog acceptabel en dat geeft een sluitertijd van 1/30. Dat levert al heel snel een bewogen foto (let op de handen van Bobbie). Om de kwaliteit te kunnen beoordelen kunnen jullie deze foto groot klikken. Ik hoor het graag!
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Meer kan ik niet aan...

FRANK103 zei

Ik weet het, teveel is teveel! Dit is niet meer hachelijk, dit is


ehhh

gruwelijk?

Anoniem zei

Zekers.

FRANK103 zei

Soms is 1 woord voldoende. Krachtig Brillie, heel krachtig!