vrijdag 23 mei 2008

Over de dag na de sportdag

Vandaag stond in het teken van spierpijn. Spieren waarvan ik niet (bewust) wist dat ik ze had, maar die ik gisteren allemaal heb overbelast. Vooral de luie rugspieren lieten vandaag goed merken dat ze liever tegen een comfortabele rugleuning hangen dan dat ze bij iedere klap met het badmintonracket worden gebruikt. Dinsdagavond heb ik het Roco bakkie goed bekeken. Bij een eerdere poging de lok te bekijken heb ik diverse schroefjes verwisseld bij het dichtschroeven. Nou en zal je denken? Tja, de schroefjes hadden een verschillende diameter en nu zat eea los (het wormwiel raakte het tandwiel niet). Gelukkig kreeg ik de schroefjes er ook niet meer uit zodat de 'reservelok' een fantasie 6500 (hierboven) als rangeerlok moest dienen. Dinsdagavond heb ik echter met grof geweld het bakkie (hierboven) gedemonteerd en de schroefjes los gekregen. Dit keer goed vastschroeven en gelukkig, het bakkie rijdt weer als een trein! Hachelijk!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het spoor is weer gevonden.

Anoniem zei

Jij maakt veel meer foto`s!
En veel scherper, maar daarom niet minder mooi hoor.

FRANK103 zei

@Brillie: tja, ik doe toch mijn best om geheel te ontsporen!

@René: ik ben nog niet overtuigd.