donderdag 22 mei 2008

Over de jaarlijkse sportdag

Ieder jaar organiseert mijn werkgever een sportdag omdat ze zo graag wil dat iedereen een beetje lichaamsbeweging krijgt. Ook de informele sociale contacten zijn natuurlijk erg belangrijk! En die dag was dus vandaag! Omdat het sportterrein waar dit evenement gehouden wordt iets van 18 kilometer verderop is ben ik dit jaar dus voor het eerst met de fiets gegaan! Ja, heen en terug! De dag zelf ben ik gaan badmintonnen. Na jarenlang te hebben gevolleybald, één jaar te hebben gevoetbald was dit alweer mijn tweede jaar badminton. Gevorderden heren enkelspel, dat natuurlijk voor de kenners. En tussendoor kijken bij collega Peter, die met de mix dubbel meedeed, maar ervaren heeft dat je van badminton echt gaat zweten, en bij de volleyballende collega's, buiten in het zonnetje. Natuurlijk had ik bammetjes mee (30+ kaas met bieslook) en heb ik veel sportvocht gedronken, voor de liefhebbers heb ik de patat mayo van collega Johan op de foto gezet en de door Pim geplette aardbei, alsof het allemaal niet kost! Uitslag? Een vierde plek door 1 gewonnen en 3 verloren partijen. Kansloos verloren! Hachelijk?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik geef mijn personeel dagelijks fruit. Dat is toch ook al genoeg?

Contesa zei

Het komt vast door dat koekje bij je kopje koffie ;-)

FRANK103 zei

@Brillie: lijkt me royaal!

@Sillycrazyme: het was maar een lein koekje hoor, op de foto lijkt het veel groter!

Steffer zei

Badminton, moet ik je trainen?

FRANK103 zei

@Steffer: ben jij zo goed dan?

Steffer zei

Nee, maar speel al jaren pluimpjesbal!!