zaterdag 21 juni 2008

Over een nieuwe wind

Stilstand is achteruitgang en tussen de voetbalwedstrijden door zijn hier toch een klein aantal bezoekers. De moeite om een reactie te plaatsen nemen voornamelijk Brillie en Renésmurf en de laatste tijd ook Gert, Peter en Steffer. Uitzondering is vaak de tizzuns die op meer reacties kunnen rekenen! (foto: een tizzun, de kubelwagen)Aan de hand van de reacties peil ik of ik wel of niet moet doorgaan met het weblog of dat ik de inhoud moet wijzigen. Het is de regelmatige bezoeker duidelijk dat ik geen blog kan vullen met alleen racebaan, treinen, etenswaren of andere onderwerpen. Het blijft hier een afschuwelijke mix van onderwerpen, voor jullie terug te vinden met behulp van de labels, links boven de links. In een periode van bijzonder weinig inspiratie of onderwerpen, ik verwijs gemakshalve even naar de meeste racebaanbloggen die veelal in april voor het laatst zijn bijgewerkt, komt het gevoel boven: kan ik niet beter stoppen? Lees de webloggen van drs Happolati of racebaanweblog: moet de stekker eruit?

Ik heb Madelon103 opnieuw gevraagd hier berichten te gaan plaatsen voor een juiste hoeveelheid verschillende waardeloze onderwerpen. (Hieronder: zweverige Artis plaat van een vlinder om de zweverige onderwerpen van Madelon103 een beeld te geven)De links, links, heb ik al aangepast. En vervolgens heeft Madelon103 de links opnieuw aangepast omdat vrouwen altijd denken dat ze iets beter kunnen. De labels van alle 950 berichten op dit blog heb ik doorlopen (met een erg grove kam) en ze hier en daar aangepast. Stoppen? Ik ga absoluut tussen nu en een zeker moment in de toekomst met dit blog stoppen. "Maar dat is niet vandaag!!" (Uit "In de ban van de ring"). En dat is misschien wel bijzonder hachelijk!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Eens moet je wel... onder dwang.

Steffer zei

Bloggen doe je omdat je het leuk vind en niet om anderen een plezier te doen. Zolang je het leuk vind om een stukje te kliederen met wat voor onzin dan ook moet je het vooral blijven doen. krijg je tenminste nog onzinnige reacties terug!!

Zie het als een bezigheidstherapie om niet een racezadel onder je kont vastgeplakt te hebben....

PorscheHarry zei

Schroef de frequentie eens iets omlaag, dat wil ook helpen. Een onzinnig verhaal 1 maal per week verzinnen, kan wel eens uitmonden in een inhoudelijk ijzersterke tekst met een diep moraal in het verhaal.

Firefighter zei

Ik vind het juist altijd wel knap hoe je zo productief kunt zijn op bloggebied. Zelf heb ik de laatste tijd ook niet veel inspiratie en tijd meer en er ook al over gedacht om te stoppen, maar heb besloten om dat voorlopig nog even niet te doen.

Renesmurf zei

Loggen is vooral doen wat je zelf wilt, nooit naar de pijpen van de lezers gaan dansen, en altijd je eigen kop volgen!

Dat maakt het loggen persoonlijk, en daar kijkt men graag in, mits je interesse toont in andere webloggers.

FRANK103 zei

@Brillie: voordat het moet ben ik al gestopt!

@Steffer: er zijn heel veel leuke dingen om te doen, maar ik houd wel van wat afwisseling.

@Harold: "een inhoudelijk ijzersterke tekst met een diep moraal in het verhaal"
Dat zou dan de eerste keer zijn!

@Martin: het beginnen en stoppen met een weblog is niet lastig, het regelmatig vullen is een opgave!

@René: ergens spreek je jezelf tegen: niet luisteren naar bezoekers maar wel interesse in ze tonen.

Anoniem zei

Heer Frank,
Ge kunt zien dat ge niet stopt! Ik vind uw blog erg maf (ik ontken met grote stelligheid dat ik dat hier heb gezegd!) en dat kan nooit helemaal fout zijn. Ik hou bovendien van uw grappig en ironisch taalgebruik.
Zoals U ondertussen misschien al hebt gemerkt, zit mijn blog ook een beetje op zijn gat.
Hachelijk?
Hachelijk!
De Drs.