vrijdag 26 september 2008

Het laatste over geluiden

Het was de groene lokomotief, zie onderstaande afbeelding. Dat jullie dat niet wisten. Jammer hoor! Lokkie, Ad, neef Erik?
Woensdagmorgen ben ik meegeweest met een schoolexcursie, naar een kunstexpositie in de -gevaarlijke- weilanden van een dorpje verderop. Ja, kunst is aan mij inderdaad niet zo besteed. Toch plaats ik hier foto's van diverse kunstwerken, zodat jullie ook kunnen zien waarvoor ik nu de camera weer heb mishandeld. En waarvoor ik mijn woensdagmorgenfietstochtje heb opgeofferd. Gelukkig viel er wel wat te klimmen (in de hierbovenstaande toren).Hachelijk?

6 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ik vind kunst meestal wel wat hebben, vooral als het ook een beetje kunstzinnig op de foto gezet is!

Erik zei

Ik dacht dat ik uitgesloten was van mededinging, neef ;)

Jacko zei

Dat dakraam, is dat een Zeeuwse kunstenaar met een trauma soms?

Anoniem zei

Vind je dat groen?

Anoniem zei

Aan mij wel hoor. Ben er gek op...

FRANK103 zei

@René: het op de foto zetten doe ik, of het kunstzinnig is hoor ik graag van jou!

@neef: je bent nu toch te laat....

@Jacko: een verdronken kunstenaar....

@Gert: voor ik op de sepia knop drukte was het groen! Nu is het sepiagroen. Of groensepia.

@Brillie: zo zie je dat ik niet eens naar het Loo toe hoef! Maar je begrijpt vast dat hier in de buurt geen treinenwinkel is.....