zaterdag 27 september 2008

Racen bij Steffer

Ik ben gisteravond bij Steffer wezen racen. Ik had mezelf weer eens uitgenodigd en Stef had niets anders te doen. En ik biecht het eerlijk op, ik draai er niet omheen, ik vind het racen bij Steffer leuk. Misschien omdat er geholpen wordt de auto's van alle deelnemers zo snel mogelijk rondjes te laten rijden voor een eerlijke strijd. Misschien omdat er iedere keer zulke lekkere hapjes en nootjes staan. Misschien omdat ze me iedere keer laten winnen (eigenlijk hoef ik niet eens meer vals te spelen...). Misschien omdat ze Huug uitnodigen om de laatste plaats bij iedere race te bezetten. Misschien omdat Huug een treinenkenner is (Märklin schaal Z). Misschien omdat Steffer de rondeteller zo heeft ingeprogrammeerd zodat ik nu de snelste ronde ooit op zijn circuit heb gereden. Misschien omdat Steffer daarvan niet kan slapen... Misschien vanwege de lekkere bockbiertjes, die aan mijn neus voorbij gingen omdat ik natuurlijk nog met de auto naar huis moest. Misschien omdat zelfs Huug een heat mocht winnen van Steffer. Misschien omdat Huug daarna plotseling problemen met zijn regelaar had toen hij dreigde NOG een wedstrijd te gaan winnen. (Hieronder: links de regelaar van Huug op deskundige wijze betrouwbaar verbonden met de voeding en baan)Misschien omdat Steffer en Terry van die mooie Fly Ferrari modellen rond hebben rijden. Misschien omdat ze niet boos worden als ik voortdurend onnodig flitsfoto's maak uit kikkerperspectief om ze uit hun concentratie te halen. Misschien omdat Steffer toepasselijke muziek draait (Trains!!). Misschien vanwege de betrouwbare startprocedure (zie foto hieronder). Misschien omdat er een mooie Portfeeders lok nog even voorbij komt rijden (richting Corus) op weg naar huis. Of zijn het gewoon zijn verhalen op zijn weblog (links bij de links)?
Heren, ik vond het leuk, mochten jullie weer eens gaan racen dan hoor ik graag van jullie!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik zulke connectoren zou gebruiken bij mijn zenders, dat fikt alles weg. Dat is toch geen goed werk afleveren...

Steffer zei

Ik heb je nu in mijn email slot groepje geplaatst.....enne...het bockbier was heerlijk...kan je nu nog slapen?
En die 7.6 gaat eraan, alleen wanneer?

Anoniem zei

Het gaat weer over slotracen. Alleen het gedeelte ik ben wel heel erg goed had volgens mij iets anders omschreven kunnen worden.
Overigens gefeliciteerd met de behaalde overwinning.

Danny zei

"voor een eerlijke strijd."
ik las op Steffer zijn site toch een ander verhaal...
:-)

Renesmurf zei

Ieder zijn hobby, ik heb niks met racen, maar vind het leuk om te lezen wat anderen zoal bezighoudt.

Zonder te zemelen over kwaliteit, dat bepaal je zelf allemaal immers.

HenkG zei

Een fraaie weergave van de essentie van het slotracen: het plezier van grote kerels die met autootjes spelen....

Jacko zei

Leuk circuit zeg!! Lijkt wel wat op mijn oude Grumblers Course. Qua bochten en afmetingen zal het niet zo heel veel schelen.

Zo te zien een heerlijke avond gehad. Mooi man.

FRANK103 zei

@Brillie: het stekkertje gaf ook storingen!

@steffer: de volgende keer dat ik bij je langs kom!

@gert: ik had geen noemenswaardige tegenstand..... :-)

@Danny: je moet niet alles geloven.....

@René: de kwaliteit laat aan de bezoeker over om te beoordelen!

@Henk: gewoon steffer een mailtje sturen en jezelf uitnodigen!

@Jacko: ik vind het circuit van steffer ook erg leuk!