zondag 28 december 2008

De zaterdag na kerst

De zaterdag begint natuurlijk altijd met een gezonde voetbalwedstrijd, dan volgen de wekelijkse schappies en daarna is het programma vrij! Voor deze zaterdag had ik een bezoek met Elise, Erik en Suzanne aan Sprookjeswonderland gedacht, maar Elise had andere plannen: de Playmobil!

zonsondergang
Tja, wat voor nuttige bestedingen van een willekeurige zaterdagmiddag zijn er dan mogelijk? Een treinenwinkel die 50% korting geeft? Dat klinkt goed! Dus ging ik - natuurlijk alleen om dit blog te kunnen vullen - naar Totaltrein in Castricum.

Omdat de zon ondertussen voor aardige kleuren zorgde ging de camera mee. De score was 3 decoders waarvan 1 loksound (ga ik jullie binnenkort een filmpje van laten zien). De avondmaaltijd was vervolgens eenvoudig doch voedzaam. En voor de regelmatige bezoekers van dit blog, die hier al gelezen hebben dat we de Harry Potters delen 1 t/m 4 op de TV hebben gekeken, zaterdagavond hebben we de DVD met deel 5 in het apparaat gestopt.

(Hieronder: het dijkje naar John te B.)zonsondergang

En zo is deze kerst weer ten einde!

(Hieronder: de kaasboerderij de negen morgen)
zonsondergang Hachelijk?

5 opmerkingen:

Gerard van Dongen zei

Lekker! Plaatjes EN onderwerpen!

Anoniem zei

Ik mis de chocolade op het ijsje.

Anoniem zei

Geen enkel treintje te bespeuren!?!
Een mens blijft op z'n honger zitten.
Hachelijk.
De Drs.

Anoniem zei

Hierboven kan ik gen reactie zetten, dan maar hier... in Apeldoorn kan je ook een rookdecoder kopen. Dan is het bijna af... met wat stoom en zo nog...

FRANK103 zei

@Gerard: hachelijk?

@Brillie: de kredietcrisis....

@drs: overdaad schaadt, zelfs met treintjes, hoewel er hier natuurlijk nog lang geen sprake was van overdaad!

@Brillie: die rookgenerators moet je zo vaak bijvullen dat het op werk gaat lijken. Ik zie daar dus van af!