zaterdag 27 december 2008

Uitbuiken

Precies 24 uur laat ik hier de foto van de uitpuilende pens staan. Omdat dit blog toch 'het putje' is, moet het kunnen toch? Als symbool van de kerstgedachte: vreten op aarde!
Voor Gert: snelle Bart, Leon en Marco (3 dravers) en langzame Bart tegen 2 René's (als dravers) en Joop, John en Frank. Om 10 uur stond team 1 voor met 11 tegen 7, de winnende is terecht gemaakt door team 2 zodat het jaar toch goed is afgesloten! Overigens doen mijn enkels goed zeer doordat het veld geheel bevroren was en dan zijn voetbalschoenen met noppen toch niet echt fijn...

10 opmerkingen:

Steffer zei

Wanneer heb je weer een rit met G? Hard nodig zo te zien!!!!

Anoniem zei

gatverdamme zeg, smerige foto.

Gert zei

Met de riem vast, het liefst één gaatje te strak, was het veel erger geweest. Gefeliciteerd met de overwinning.

Jacko zei

Alles wat groeit heeft ruimte nodig, zo simpel is het.

Anoniem zei

Goed gereedschap hangt droog.
Hoelang heb je er over gedaan om dit op te bouwen?

Finger2 zei

Strakke picture!

Chris Gerrist Fotografie zei

ahhhh ik ben blind

FRANK103 zei

@Steffer: Ik heb geen fietsafspraken genoeg!

@René: inderdaad

@Gert: nog erger?

@Jacko: en pokon!

@Lokkie: volgens mijn tante Antje was ik altijd een mager mannetje en kreeg ik een extra schep suiker in mijn pap. Nu bijna 40 jaar geleden. Het antwoord is dus: bijna 40 jaar!

@Michel F2: strak of juist niet?

@Chris: zocht jij nog van die niet-anorexia fotomodellen?

Anoniem zei

Met de nieuwe foto technieken, en de bijbehorende programma's... is het mij gelukt de buik zichtbaar te maken. Maar natuurlijk, dat plaats ik gelijk op mijn blog...

FRANK103 zei

@Brillie: je was dus te laat, de foto is inmiddels vervangen door dit gecensureerde exemplaar!