woensdag 28 januari 2009

DinsdagavondtreinenbijRiestwitter

Het aantal reacties hier bij de berichten loopt weer terug naar 'normaal', dwz een reactie van Brillie en René Smurf. Afgelopen weken zag ik het aantal bezoekers per dag al oplopen van ongeveer 30 naar ongeveer 40 per dag. Een zorgelijke, om niet te zeggen, hachelijke ontwikkeling! Ik vertrouw er dan ook op dat dit bericht over mijn, of beter ons, bezoek aan Ries weer voor een verdere daling van het aantal dagelijkse bezoekers zorgt! De foto's laten natuurlijk direct zien dat de koffie met stroopwafel (géén bakker Joop!!) klaar stond. En dat Rail Away op TV te zien was. Voor de oplettende weblogbezoekers: op de foto is aan de linkerzijde te zien dat Ries enkele schaal N loks in de aanbieding heeft, ze staan te wachten op de foto voor Marktplaats. Rechts staat een Slot-it Porsche die Ries van een mooi kleurtje gaat voorzien. Rob, die hier niet genoemd wil worden, en hier beneden op de foto te zien is, was een keer mee en die zag dat de baan van Richard bijna klaar is. Net als die van Erik of die van mij. De vitrinekast van Ries is goed gevuld, een 110 is ook altijd mooi! Niet zo mooi als een 103, maar dat spreekt voor zich! De VT11.5 is voorzien van geluid! Natuurlijk moet er ook een foto gemaakt worden van uw bloggert met een bordje uit de IC 103 Frank, die abusievelijk door NS en DB ook wel Rembrand (een verder onbekende huisschilder) werd genoemd. Hoewel we al op een schappelijk tijdstip weer thuis waren heb ik de berichtgeving bewaard voor vanmorgen. Ik zal vanavond eens kijken of hier nog iemand een reactie durft te plaatsen!

8 opmerkingen:

Dikke Leo zei

Ja ik las het echt, een slot-it Porsche. Het gaat dus ook over auto's. Nog wel een Porsche, altijd goed. Nu krijg je de reakties wel weer op gang.

Gert zei

Hoog treinen en "boef" gehalte.
Is een opgewarmde stroopwafel wel lekker? Bij de zaalvoetbalfoto's zat niets bijzonders.

FRANK103 zei

@Leo: ja, het kriebelt weer, ik ga bij steffer racen en wil ook weer wat avondjes naar MTRC gaan. Maar dan moet er geen 1/24 op de kalender staan!

@Gert: ja, die is lekker! DInsdagavond knutselen met treinen levert dus altijd op woensdag een treinenbericht. Maar een raceavond bij steffer staat wel op de agenda! En ik wil ook weer een avondje naar MTRC

Anoniem zei

Zo zie je maar weer, op de publieke tv is voor elk wat wils!

Anoniem zei

Het is meer een gewoonte geworden.

Erik zei

103Frank? Niet goed gefotosoept, neef!

Gerard van Dongen zei

Stroopwafels moet je natuurlijk HIER in de buurt ha+en.
Treintjes maakt niet uit. Dat is altijd goed. En leuk. En ik wordt er onrust van......

FRANK103 zei

@René: inderdaad!

@Brillie: inderdaad

@Erik: ach, 103 Rembrandt of 103 Frank. Het origineel was dus ook al flut!

@Gerard: die erwtensoep fietstocht was mislukt door de champignonsoep. Een stroopwafeltocht dan maar?