donderdag 19 maart 2009

Woensdagavond treinen

Gisteravond gingen we aan de spoorbaan van neef Erik knutselen. Wesley (wil hier wel genoemd worden!!!) reed een stukje mee in de auto en heeft deze mooie maar iets onscherpe zonsondergang voor jullie op de foto gezet. Bij Erik gaan we eerst aan de koek, nieuwe stroopkoeken van Davelaar. Feitelijk zijn het twee met stroop aanelkaar geplakte jodenkoeken, maar wel erg lekker! Tuurlijk ook koffie erbij. En een dropje. En dan aan het werk. De spoorbaan is de afgelopen weken niet druk bereden. De beide 103 staan nog precies zo als 2 weken geleden. De klus van vanavond is het aansluiten van een wissel in het ICE traject. Hier ben ik door Richard handig in beeld gebracht bij de booster. Uit wraak neem ik ook een smaakvolle foto van neef Richard, die hier niet genoemd wil worden. Dan laat ik de camera op een plek liggen waar Erik er bij kan en worden er - uiteraard ondeskundige - waardeloze kiekjes gemaakt door Erik. De kenner ziet natuurlijk direct dat ik 2 draadjes en de vingers van neef Richard aan het solderen ben, zodat uiteindelijk bleek dat de digitale module voor het schakelen van wissels defect was en alle draadjes opnieuw gemonteerd moeten worden. Het is afschuwelijk!

7 opmerkingen:

Steffer zei

Is dit een eindeloos project of wordt het nog wat??

Anoniem zei

Drop vind ik wel lekker!

Anoniem zei

die data van de koeken zou ik niet vertrouwen

Anoniem zei

Frank, wil je voor een prikkie (€7,50) (mee) naar de autoRAI ? Mijn computer staat nog steeds bij de reperateur, daarom kon ik je dit niet even mailen.
Gr. Harry.

Anoniem zei

Toch wel leuk dat hout bewerken.

Erik zei

De koeken waren lekker neef! Ik zou ze volgende keer toch maar weer meenemen :)

FRANK103 zei

@Steffer: dit is een eindeloos project!

@René: nog een voorkeur voor een bepaalde drop?

@Gerard: soms moet je risico's nemen....

@Harry: ja!

@Brillie: hout is ook makkelijk te bewerken, dat is niet onbelangrijk!

@neef: de koek was hier op dankzij Lisanne :-(