zondag 26 april 2009

Watizzut?



Een blogdip, een griepje en het is hier zomaar heerlijk rustig! Zaterdag heb ik wel gevoetbald maar doordat ik geblesseerd ben aan de linkerenkel liep ik als 'vulling' in het veld. Als ik dan vertel dat we maar met 5en waren, en ik in het team met Ton en Joop zat tegen Leon en langzame Bart zal je begrijpen dat we kansloos met 4-14 verloren. 's Middags een uurtje helpen met een schutting en vandaag zwaar snotterig en verkouden naar een verjaardag. Foto's van een auto, en de vraagis dan natuurlijk: wat voor eentje?

6 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Alfa natuurlijk

PorscheHarry zei

Alfa Romeo Giulietta Sprint Veloce uit 1959 om precies te zijn ;-)

Finger2 zei

Ik moet me helemaal bij PorscheHarry aansluiten. Ik kan alleen nog toevoegen dat de kleur rood is.

BK-Racing zei

Mooi.

Renesmurf zei

Sport is erg ongezond, dat blijkt maar weer!

Polo!

www.brillie.nl zei

Dat is onze trouwauto geweest, maar dan vierdeuren en blauw van kleur.