dinsdag 29 juni 2010

Nog meer TV!

Gistermiddag ging ik tijdig naar huis, rekening houdend met de gebruikelijke vertragingen bij NS (minstens 5 minuten).

NS overtrof zichzelf, de trein van 15.22 kwam gewoon helemaal niet.


Maar niet getreurd, de volgende kwam al om 15.38., ik zou dus in ieder geval voor het avondeten thuis zijn!

Thuis om 16.10, snel de knabbels pakken.

Bibbel (Bips voor intimi en Bibber voor opa Fred) een passende snack voorzetten. En dan zit ik er klaar voor!

De kenners herkennen natuurlijk direct Janet, zus van.

In een ver verleden ben ik nog naar het concert van Janet geweest in Ahoy. Een aanrader dus, deze DVD,

hoewel een halve maandagmiddag vrij nemen wellicht iets overdreven was.
Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Goh, dan was je nog keurig op tijd thuis. Ik was er rond zes uur... Dat was pas hachelijk. En druk op de weg, niet normaal.

Elise zei

Nu weet ik waar dat blauwe beesie gebleven is!

Renesmurf zei

Dat is een voordeel van de trein, hij komt altijd, als je maar lang genoeg wacht!

olive zei

en als je hem mist ben je ruim op tijd voor de volgende :-)

naar dat concert ben ik overigens ook geweest, samen met mijn dochter die toen 11 was en een groot fan, tja dan moet je als moeder wel mee natuurlijk...

www.brillie.nl zei

Laat die DBD maar zitten. Dat is zo jaren 80.

FRANK103 zei

@Me: toch later dan de bedoeling was!

@Elise: opgegeten!

@René: tot je een ons weegt?

@Olive: heel vervelend, ik leef met je mee :-)

@Brillie: zo'n ding heet een DVD en deze is heel erg jaren 90! 1998 om precies te zijn!