vrijdag 30 juli 2010

Disneyland RR

Een bezoek aan de stations in deze regio kan natuurlijk niet zonder het bezoek aan een van de belangrijkste spoorwegen hier, de Disneyland railroad. Eigenlijk uitsluitend voor de bezoekers van dit blog ben ik afgereisd naar dit Disneyland, om daar dan deze treinenfoto's te produceren. Voor jullie heb ik me in deze poel van jolijt gestort, voor de foto's in één nauwelijks bekeken blogbericht. (hieronder lok 4 Eureka) Welbeschouwd loop ik financieel gewoon leeg op een paar bezoekers van dit blog. Goed, de kenners herkennen hierboven natuurlijk direct het Main Street station, gelegen in, hoe voordehandliggend kan het zijn, Main Street! Van de 4 stations heb ik kiekjes geproduceerd van dit station en van dat in frontierland, de andere 2 waren niet fotogeniek genoeg of pasten niet meer op de geheel overbelaste geheugenkaart van de camera. De beste fotolokatie was atractie 31 Alice's curious labyrinth, met vrij zicht vanuit de toren op de spoorbaan. (hieronder lok 2: C.K. Holliday) Wat me overigens een aanvaring opleverde met een Nederlandse vader van een klein kind dat per se op mijn taktisch ingenomen plek wilde staan toen de trein eraan kwam. (Hieronder lok 3: G. Washington). Dat het kind dit geheel kon schudden en ik plotseling zuid-chinees sprak, dat zullen jullie als bezoekers van dit blog, vast begrijpen! (Hieronder lok 4: Eureka) De Disneyland railroad dus, ook te zien vanuit de bootjes van 'it's a small world', waar kleinste grut Elise wel 10 keer in is geweest en ik de zonnekap van mijn camera was verloren, en weer heb teruggevonden (inderdaad, tijdens rit 10). Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Wat me vooral opvalt is de rust aldaar. Het lijkt wel uitgestorven...

FRANK103 zei

@sjoerd: deskundig fotosjoppen Sjoerd, en veel gummen.

Gerard zei

treinfoto's zijn gaaf alleen ik ben NU pas terug van vakantie!

Gert zei

Kijk je een keer een dag niet en dan krijg je ook nog het verwijt dat er geen reacties geplaatst worden. Nu ben ik mijn vakantie al weer bijna vergeten maar de andere bezoekers van dit onvolprezen blog hebben misschien wel vakantie en geen internet. Mooie foto's maar niks van Cars? Ik ben meer van het slotracen.

FRANK103 zei

@gerard: bels lijntje en de fietstocht bij mij in de buurt zijn nog niet vergeten hoor! Alleen is mijn conditie niet comme il faut (lokaal dialekt)

@gert: helaas niets van cars, maar wel andere auto plaatjes. Komen eraan!

FRANK103 zei

@gerard: bels lijntje en de fietstocht bij mij in de buurt zijn nog niet vergeten hoor! Alleen is mijn conditie niet comme il faut (lokaal dialekt)

@gert: helaas niets van cars, maar wel andere auto plaatjes. Komen eraan!