vrijdag 30 juli 2010

Over treinen en kastelen

Om een onduidelijke reden wordt er nauwelijks gereageerd op de treinenfoto's die ik met veel moeite verzameld heb. Ik ga dus maar over van de trein naar de scenery, over op het kasteel wat op geen spoorbaan mag ontbreken. Als dit bericht ook slechts één reactie oplevert (Sjoerd, jij wel bedankt hoor!), dan ga ik wellicht over op auto's of iets dergelijks. Het ritje naar de TGV-lijn vanmiddag heb ik al geschrapt (dat het heerlijk zwembadweer was doet natuurlijk niet ter zake). Geheel toevallig ben ik afgelopen dagen naar een vrolijk kasteel geweest die op een spoorbaan niet zou misstaan. De eigenaresse van het kasteel, beter bekend als 'de heks van sneeuwwitje', kan wellicht beter niet woonachtig zijn op de spoorbaan, om ploselinge sterfgevallen onder andere spoorbaanbezoekers te voorkomen. Als alternatief voor een kasteel staat een bootje op de gemiddelde spoorbaan ook erg aardig. Neem een radarbootje of toch een modelletje 'kapitein Haak', bijpassende rots in schedelmotief erbij. Toch geef ik zelf de voorkeur aan een kasteel, torentjes, tierlantijntjes, vrolijke dames die de dieren het huishouden laten doen.Hachelijk?

4 opmerkingen:

Suske. zei

spookjesachtigmooiefoto's.

Sjoerd zei

Als je die kastelen in schaal op je spoorbaan moet zetten kom je toch je huis uit aan het breiden. En ach, ik ben nou eenmaal een liefhebber van treinen, maar vooral van oud materieel.

www.brillie.nl zei

OMG, was jij daar? In je rode pakkie? Hachelijke zaak.

FRANK103 zei

@mrfranky: dat was de bedoeling!

@sjoerd: een spoorbaan zonder kasteel kan eigenlijk niet, en dit is natuurlijk wel een leuke!

@brillie: ik had niet gedacht dat je me zou herkennen, echt niet!