zaterdag 31 juli 2010

Over Gerard en oude zooi

Gastheer Gerard, die het niks kan schelen of hij hier wel of niet genoemd wordt, wat dus eigenlijk heel hachelijk is, heeft iets met oude zooi. Dan is het niet de bedoeling dat jullie meteen aan zijn verzameling Bianchi (en één Coppi) fietsen denken, dat zijn Italiaanse raspaardjes met karakter! En tegenwoordig (al zeker een aantal minuten) roesten Italiaanse producten niet meer (net als dat Amerikaanse auto's, zoals hierboven, tegenwoordig wel een goede wegligging hebben). Nee, we hebben het over oude verlaten gebouwen, het zogenaamde urbexen. Voor smaakvolle urbexplaatjes verwijs ik graag naar het blog van Gerard, links bij de links! Als voorlopige afsluiter van de serie vakantieplaatjes en vakaniepraatjes plaats ik kiekjes van oude zooi, uiteraard hier in de buurt gemaakt. Op het blog van Gerard heb ik verteld dat ik bij het maken van deze series, waarbij ik op de MTB hier een rondje heb gefietst, ernstig op moet passen voor waakhonden, waarbij ik op moet biechten dat ik ooit in mijn rechterbil gebeten ben door een valse herdershond. Het is mij niet bekend of die hond dat overleefd heeft. Heuvelaf is het lachen naar die waakhonden, die me dan niet bij kunnen houden. Heuvelop is, dat lijkt me duidelijk, heel wat hachelijker. Wat je al niet over moet hebben voor een weblog. Netelig?

13 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Leuke pkek voor een moordfilm.

Gerard van Dongen zei

Geweldige lokatie. Zou ik me een hele dag kunnen vermaken.

Wel hondenbrokken mee ;-)

Sjoerd zei

Ik denk ook dat ik daar wel een dagje zoet kan zijn.

Finger2 zei

Voorkeur voor de DS en de 2CV Frank?

FRANK103 zei

@brillie: iets met verscheurende dobermann's? De hond van de baskerville's?

@Gerard: een dag is wel lang hoor, ik was er 5 minuten en niet verder dan 10 meter bij de auto vandaan. Iemand die niet zo hard kan rennen (minder snel dan mij) is ook goed, trouwens.

@sjoerd: hoe hard kan jij rennen?

@Finger2: voor een 2cv, vind ik een erg fraaie auto.

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Heer Frank,
Had nou toch zoveel geld niet opgegeven om zo ver op reis te gaan. Bij ons om de hoek kunt u ook een dergelijke locatie bezoeken.
Wel een geinige afwisseling van beeld en tekst.
Een groet.
De Drs.

www.brillie.nl zei

Waar hang je nu weer uit? Op je werk was je ook al dagen niet te vinden.

FRANK103 zei

@drs: het was niet voor deze lokatie dat ik zo een eind gereden heb, het was ~- soort van - toeval dat die er was!

@brillie: het internet abonnement was afgelopen, en een paar daagjes zonder internet moet toch kunnen?

www.brillie.nl zei

En altijd komt er weer in dat soort films een eend voor.

FRANK103 zei

@Brillie: een eend hoort bij frankrijk, net als stokbrood en

en

nog iets dus.

Gerard van Dongen zei

Nog eens naar deze serie gekeken. Dit is toch wel erg leuk voor een fotomeeting!
Misschien een hondetrainer mee?

Ad zei

Het leven van een blogger is hachelijk

FRANK103 zei

@Gerard: ik dacht zelf aan een .50 of een Uzi. Verder goed idee!

@Ad: inderdaad!