zondag 22 augustus 2010

SAIL 2010 inspiratie

Als ik zo op SAIL rondloop, dan vraag ik me vaak af met wat voor foto's een goede fotograaf thuis zou komen. Wat ziet die dat ik niet zie? Neem bijvoorbeeld Gastheer Gerard, die hier best genoemd wil worden. Die bedenkt in de voorbereiding al thema's om te kunnen fotograferen. En dan niet de afgezaagde boegbeelden! Maar herhaling of iets dergelijks. Grappige uitsteeksels. En de kleuren dan misschien een beetje overdreven. Of zwart wit, als dat past. Goed, jullie zullen het met mijn plaatjes moeten doen, bijvoorbeeld met die van René Smurf! Voor de liefhebbers staat links bij de links een site met waar alle boten zich nu bevinden (hieronder: souveniers uit Amsterdam!). Hachelijk?

7 opmerkingen:

Suske. zei

mooie foto's
is dit nu een antwoord op uw vraag ?

FRANK103 zei

@Suske: nee. Ik zal eens wat forums op internet afstruinen voor het antwoord!

Wel bedankt voor de reactie!

Sjoerd zei

Een echte fotograaf heeft vierkante oogjes...

Renesmurf zei

He, smurfen zie je ook overal he!

Anoniem zei

Mooie foto´s vooral die rooie pisbak is erg leuk.

FRANK103 zei

@sjoerd: echt waar?

@rene: inderdaad!

@lokkie: in dat rode ding plassen levert je gegarandeerd ruzie op!

Tim-slot zei

Naar mijn idee zijn de foto's waar een proffesionele fotgraaf mee thuiskomt de foto's waar een verhaal achter zit, uitdrukkingen van mensen bijv. of iets waar iedereen zo aan voorbij loopt maar wat jij er abstract of juist heel statisch maar toch mooi en apart opzet of een foto met een heel groot contrast, zoals de drukte van de mensen die sail bezoeken, maar het rustgevende van het zeilen. Daar kan je per catogerie wel een stuk of 4 verschillende foto's van maken denk ik zo.