vrijdag 15 oktober 2010

Racen bij Steffer

Nu er toch iedere week een aantal dagen uitvallen waarop ik geen fotostrip kan plaatsen, loop ik inmiddels precies één week achter!


Vorige week vrijdag, ongeveer deze tijd, was ik op weg naar Stef, waar we zouden gaan racen op Woodmans, het demontabele houten circuit van Terry, die hier trouwens niet genoemd wil worden.


Ongeveer een week geleden, zaterdag om precies te zijn, stond er al een mooi verslag van het racegebeuren op het blog van Stef, waardoor mijn inhaalactie eigenlijk volkomen overbodig is.


Of mosterd na de maaltijd, als je dat liever hoort.


Ook voor komende week voorzie ik meerdere blogloze avondjes. De herfstvakantie staat voor de deur (niet letterlijk) en de school wil dan graag oudergesprekken houden.


Of de ouders dat ook willen wordt niet gevraagd! Dan heb ik ook 2 ESU's gekocht om 2 Re 6/6 loks te digitaliseren.


Die hebben, zoals jullie ongetwijfeld weten, een Zwitserse lichtwisseling, en dat is echt lastiger ombouwen dan een lok zonder Zwitserse lichtwisseling!


Of jullie het echt graag willen of niet, plaatjes van de (voorlopige) ombouw zijn gemaakt en komen op dit blog. Maar dan wel over een week.


Netelig?

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een week moeten wachten is echt netelig. Het is dat je in mijn reader staat...

www.brillie.nl zei

Ik zal mijn slot ook even op de baan zetten. Wedden dat ik win?

Steffer zei

Zowel met je blog als wel met een race loopt je achter....daarom fiets je in je eentje....

Renesmurf zei

Kijk eens aan, er kan ook nog geraced worden!
Je houdt van vervoeren!

FRANK103 zei

@sjoerd: ik ga een inhaalactie opstarten!

@brillie: en wat win je dan?

@stef: ik ga het niet ontkennen!

@René: ja, maar de voorkeur gaat echt uit naar treinen!