donderdag 18 november 2010

De choco-excursie

Elise, die hier trouwens niet genoemd wil worden, gaat met enige regelmaat met school op excursie.


Die excursies hangen samen met het onderwerp waarmee de klas zich komend kwartaal bezig houdt.



Niet geheel toevallig is dat komende tijd chocolade.



Ik kan probleemloos mee op excursies op de woensdagmorgen, op een donderdagmorgen heb ik niet vaak tijd voor dit soort uitjes. (Hieronder: die chocoladekleurige balkjes op al die kinderbekkies zal ik jullie verder niet aandoen, alleen maar chocoladefoto's dus!)



Maar de excursie is wel naar een bonbon-atelier. Chocolade van Belgische fabrikant Callebaut dat verder alleeen via banketbakkers verkocht wordt.



En daar moet je wat voor over hebben! (NB onderstaande zelf versierde letter is inmiddels op....)



Penibel?

3 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat lijkt me een lekkere excursie...

Suske. zei

een blog om van te snoepen.

Renesmurf zei

Wat een enge klas, met allemaal crimineeltjes.
Chocolade is best lekker, maar dan blief ik liever het witte!