zaterdag 5 februari 2011

Dé actie van het jaar

Voortdurend gaan de detailhandelaren zich te buiten aan acties om de kooplustigen naar de winkel te lokken.


Messen en racers bij de Vomar, korting op dierentuinen bij de Dekamarkt, plastic poppetjes en poppenkastpoppen bij de AH.



Met één van de acties doen we (al een paar jaar) wel fanatiek mee.



De voetbalplaatjes-actie van Albert Heijn. Collega's Harry en Peter, die hier best wel genoemd willen worden, hadden donderdag de door hun verzamelde voetbalplaatjes mee naar kantoor, voor Wesley.



Toen ik thuis kwam stond Wesley al bij de deur op me te wachten, had zijn avondeten in recordtijd op en lag om 20.30 in bed nog stickers te plakken.



Blij was hij als hij een topspeler ontdekte.



Andere spelers worden minder gemist...



Namens Wesley wil ik Harry en Peter natuurlijk bedanken, mochten jullie meer plaatjes voor hem verzamelen dan wil hij die ook graag in zijn boek plakken!



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik heb die van mij gisteren achtergelaten bij een heel gelukkig jongetje...

Renesmurf zei

Ik kom nooit bij de AH, dus dan krijg ik ook nooit plakplaatjes.
En dat vind ik helemaal niet erg.

Gert zei

Ik heb nog wel een aantal pakjes.

Suske. zei

waar ik woon (in Belgie dus) is er nergens een AH te bespeuren.
ik moet je dus hierbij teleurstellen.

www.brillie.nl zei

Zo e zien mis ik er niets aan.

FRANK103 zei

@sjoerd: weer een goede daad gedaan!

@rene: dat vindt Albert vast jammer, of niet?

@suske: de goede Belgische voetballers lopen in Nederland rond, dubbel balen voor je dus!

@brillie: had iemand je al gezegd dat je een nieuwe bril moet?

FRANK103 zei

@Gert: ik denk dat je daar de buurjongtjes blij mee moet maken..