maandag 7 maart 2011

Blogkoppen

Ik heb er nog een paar weblogkoppen in te halen, vandaag doe ik een eerste poging!
nr 1 is een vakantieplaatje van 24 juli 2010 (van een lemur / makaak) uit het kattenpark


Nr 2 is van 17 augustus 2010, de plan V worden vervangen door de nieuwe toiletloze SLT treinstellen.


Nr 3 is van woensdag 18 augustus 2010, de aankomst van de schepen van Sail 2010 


Nr 4 is van het bezoek aan Sail op zaterdag 21 augustus 2010


Nr. 5 is van de vertrekkende Sail schepen op 23 augustus 2010

 

Nr. 6 is van 2 september 2010, knutselen bij Erik


Nr. 7 Op woensdag 8 september 2010 heb ik een aantal dynamische treinenfoto's geproduceerd, waarvan  ik deze van de museum 78 het best gelukt vond!


Nr. 8 Op zondag 12 september 2010 zijn we naar Henk's Twentetrack geweest, volgens mij de laatste keer tot op heden dat de racebaanauto's een wedstrijdje hebben gereden.


Nr 9: De baan van Henk is erg fraai geworden!


Nr. 10 Op woensdag 22 september 2010 behoort een fietstocht niet tot de mogelijkheden, het grut heeft vrij want de leraren hebben een studiedag. Natuurlijk wil ik graag met het grut naar het spoorwegmuseum, ze willen echter naar Artis!



Nr. 11 Nog meer foto's van apies (Amsterdams voor apen)


4 opmerkingen:

Suske. zei

waren we hier toch meerdere malen in de aap gelogeerd.
Heel erg hacheijk !

Sjoerd zei

Mmm, deze kan ik me allemaal nog wel voor de geest halen...

Ad zei

Niet het vele is goed; maar het goede is veel...

FRANK103 zei

@suske: apen voor de apen?

@sjoerd: dat is mooi!

@Ad: heb je het nu over paprika chips?