maandag 7 maart 2011

Blogkoppen

En direct een tweede serie, hoewel ik vermoed dat jullie ze nauwelijks boeiend zullen vinden!
Nr. 1 Monsterjam in Arnhem, zondag 26 september 2010



Nr. 2 De ladder, waarvan ik verdrongen heb wanner het was



Nr. 3 Racen op Woodmans bij Stef, 8 oktober 2010



Nr. 4 Sprookjeswonderland op zondag 10 oktober 2010



Nr. 5 Ombouwen naar digitaal van de Ae 6/6



Nr. 6 Heeft hier al gestaan: de veerboot naar Texel in het dok op 14 november 2010


Nr. 7: dat geldt ook voor de Buick van Tim op 19 november 2010


Nr. 8 Op 4 december is het traditiegetrouw tijd voor een heilige!


Nr. 9 Op 12 december 2010 met Richard naar de treinenbeurs in Rijswijk


Nr. 10 Van de nieuwe 85 wordt veel ophef gemaakt!


Nr. 11 Knutselen bij Erik


Nr. 12 Vrijdag 17 december 2010 zullen niet veel mensen vergeten, de chaos op het spoor barst los!


Nr. 13 Op 20 december is het een chaos op het spoor, slechts een enkele SLT is nog bruikbaar


Nr. 14 Dinsdag 28 december 2010 ga ik met Elise naar Winterwonderland


Nr. 15 Op 30 december 2010 is Jason jarig, zijn cadeau heet Simba. Erg vervelend is dat hij daarna erg allergisch blijkt te zijn voor katten.


Nr. 16 Op 1 januari 2011 past alleen een plaatje van vuurwerk.


En dan vrees ik dat er nog blogkoppen in het digitale grijze archief verdwenen zijn. Hachelijk?

6 opmerkingen:

Renesmurf zei

ja, al die blogkoppen eens op een rijtje, best leuk!
En mooi om te bewaren.

Suske. zei

er verdwijnt zoveel in mijn grijze hersencellen.
ook hachelijk vrees ik.

Sjoerd zei

Die ladderis de enige die ik gemist heb, of ook onbewust verdrongen...

www.brillie.nl zei

Het ruikt hier naar vis. Best een hachelijke zaak.

FRANK103 zei

@Rene: ik vind het ook leuk om ze te maken

@suske: alzheimer?

@sjoerd: sommige foto's zijn maar 1 dag blogkop, dan kan je er wel eens een missen!

@brillie: de vis wordt duur betaald!

Ad zei

Het zijn er heel wat zo door de tijd heen!