vrijdag 22 april 2011

Naar de Autorai, deel 1: de leuke groene modelletjes

Sommige berichten vragen om een voorzichtige, milieuvriendelijke inleiding.


Mag ik de bezoekers van dit blog wijzen op die eco-fietsen en het groen langs de slootkant?



Een bezoek aan een Autorai kan natuurlijk niet op de lege maag. Dat vraagt om een eenvoudige doch voedzame maaltijd bij de lokale chinees.



En die was er dan ook! (en het fototoestel ook)

Natuurlijk hadden we vooraf al afgesproken niet naar allerlei dure milieuonvriendelijke auto's te gaan kijken.



We hebben ons gericht op de betaalbare middenklasser!



En we hopen dat jullie na het bekijken van dit blog dan ook zullen uitroepen dat dit best wel is gelukt.



Hoe makkelijk verzandt de bezoeker aan een Autorai niet in het maken van 300 foto's van dure patserbakken.



Met een G-label (van Goed?) ipv een milieuvriendelijk A-label (Abominabel?).



Op zo'n Autorai moet je ook best wel oppassen,



soms schrik je gewoon van wat men gedachteloos durft neer te zetten.



Neen, zo'n bezoek moeten jullie niet te licht opvatten!



Ik had besloten om 3 delen te plaatsen over de Autorai, deel 1 is de familiekarretjes, deel 2 de toekomstige auto's (dan kunnen jullie de toekomst zien gebeuren op dit blog) en deel 3 de reclamekarretjes.



Daarvan vond de exposant het nodig het autootje vol te plakken met schreeuwerige reclame.



Smakeloos, en dat past dan ook niet bij dit blog. Maar je moet wat om bezoekers te trekken!



Voor de liefhebbers heb ik ook wat kiekjes gemaakt van wat overjarige modelletjes.



En de toekomstige klassieker.



Ach, op verzoek gooi ik er ook een deel 4 achteraan, met verzoekjes van jullie kant.



Als jullie van een bepaald modelletje meer willen zien.



Dan eindig ik vandaag met de opmerking dat Remco en John (die hier niet genoemd willen worden en die ik dus verder zal aanduiden met Rem en Jon),



dat Rem en Jon vooral de modellen bij de Mercedes-stand erg fraai vonden.



Vooral de groene modellen bij Mercedes vonden ze top!



Ehhh, die andere groene modellen dus!



Hachelijk?

6 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Ik ga gewoon naar de auto shop met de paasdagen, en bestel gewoon ieder jaar een nieuwe Porsche. Dat zou iedereen moeten doen. Maar ja, Hollanders zijn alleen maar kijkers, nooit kopers. En dat mag ik zeggen als Gelderlander.

Suske. zei

mooie wagens, maar zo ene kopen ?
Oeps, maar ik vrees dat ik dan moet werken tot mijn 80ste. dus laat maar.

Finger2 zei

Verzoek plaatje: hebbie SEAT?

rob alberts zei

Zonder humor ziet het groen voor de ogen.
Vrolijke en vooral duurzame groet.

Sjoerd zei

Goh, je hebt echt naar auto's gekeken.

FRANK103 zei

@brillie: Porsche is net als Nissan en Toyota, goed maar niet bijzonder, geen Ferrari!

@suske: slechts tot je 80e? Dat valt nog mee!

@F2: had ik niet gevraagd om plaatjes van auto's? Een Seat is toch niet meer of minder dan een vervoermiddel. Een Opel,zegmaar...

@Rob: het was een plezierig groen gebeuren, weer eens beter dan dat wat uit de neus komt, moet je maar denken!

@Sjoerd: ja, die met het G label van GOED!