zondag 24 april 2011

Naar de Autorai, deel 3: de opvallende modelletjes

Als je dan toch met een snel bakkie aan het racen gaat,


waarom zou je er dan geen reclame op laten zetten?



Misschien wil iemand daar zelfs iets voor betalen?



Die kleine slotraceauto's leveren dan natuurlijk niet veel op,



maar wat bij grote bakken?



Ik heb er, voor jullie, een aantal op de Autorai op de foto gezet.



Als internetvulling zogezegd.



Graag zie ik jullie dolenthousiaste reacties bij de reacties terug.



En als die er niet zijn, dan plaats ik morgen gewoon weer treinen!



Maar passen jullie dan wel op bij het oversteken,



want wellicht kom je mij tegen als ik op weg ben naar een treinenwinkel bij jou in de buurt!



Hachelijk?

7 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Je de keuze van je foto's wordt met de dag beter !!! :-)

Finger2 zei

Ook ik ben dol op. Beter dan treinen zelfs

FRANK103 zei

@Porscheharry en F2: er komen meer auto's aan, ik ben naar de paasraces geweest!

Suske. zei

mooie reportage.
een streling voor het oog deze auto's

Koos Alberts zei

Doe mij toch maar treinen. Of fatsoenlijke auto's.

Lokkie zei

Dit is behoorlijke internetvervuiling al drie berichten lang.
Doe maar weer treinen, veel beter.

FRANK103 zei

@suske: bedankt!

@koos: treinen komen er ook weer aan

@lokkie: ik loop het verhaal over de 114 nog achter, dus komt goed!