woensdag 20 april 2011

Treinen bij Erik

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is hier druk.


De kalender (zo'n familieplanner per persoon) staat vol. Dat betekent keuzes maken. Zo heb ik, zoals jullie hier op dit blog hebben kunnen lezen, zaterdag Intermodellbau in Dortmund laten schieten voor een middagje sjoppen in Amsterdam met de familie 103.



Een nuttige en noodzakelijke trein aankoop is dankzij ebay wel gelukt, maar daar gaan jullie later over lezen. Zondag naar circuit Zandvoort ging ook niet ivm de combinatie voetbal, verjaardag (Merijn) en scouting. En gisteravond ben ik niet naar neef Erik geweest gezien de verdere afspraken deze week.



De bijzonder boeiende foto's zijn dus van vorige week.

Maar met een beetje pech voor jullie ga ik wel over mijn bezigheden van deze week vertellen op het blog!



Hachelijk?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Laat ik op vrijdag allerlei koopjes voor je liggen op de Intermodellbau, ga je niet.

Firefighter zei

Ik heb Intermodelbau ook laten schieten, omdat ik er vanuit ging dat alle noodzakelijke aankopen al weg zouden zijn...

Wat ga je nou op dinsdag doen als die baan van Neef Erik af is? :D

Sjoerd zei

Maken jullie echt zoveel kortsluitingen dat die zekering kasten nodig zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik die vroeger gebruikte.

FRANK103 zei

@lokkie: ik had een lok op ebay op het oog, maar daar ga ik binnenkort uitgebreid over berichten!

@Martin: je bedoelt op de dag na Sint Juttemis.....
:-)

@Sjoerd: ja, en dat geeft op zich niet, alleen gaan de boosters en intellibox door kortsluiting kapot. De trafo's vroeger konden wel iets hebben!

Ad zei

Soms heb ik ook niet veel naders bedrading om te laten zien. Nou ja, als dat de voortgang is, dan moet het maar. Het is moeilijk om boeiend te blijven.