maandag 30 mei 2011

Treinen spotten

Eigenlijk ga ik niet vaak treinen spotten op een station in de buurt.



Waarom niet?


De vraag is, wat moet je eigenlijk met die foto's?



Ik gooi ze op dit blog en op het 3-rail forum, ze worden 10 keer bekeken, en dat is dat.

En dan zijn er ook nog erg aanlokkelijke alternatieven voor treinen spotten,

ik ben bijvoorbeeld op dit moment "De zesde man" van David Baldacci aan het lezen.



En dat is, laten we eerlijk zijn, een erg spannend alternatief.

Denk daarbij ook aan de comfortabele stoel en het kopje dampende koffie.



Maar goed, soms, heel soms, of zeg eigenlijk maar: bijna nooit, doe ik gewoon eens niet het voordehandliggende.



Vanavond heb ik dus foto's gemaakt op dat stationnetje in de buurt.



Foto's van het omlopen van twee 6400, voor een staaltrein naar de Hoogovens (Tata steel voor de kenners).



En als Photobucket een beetje mee wil werken, plaats ik ook een filmpje.




Photobucket doet het niet, maar Youtube wel. Voor de liefhebbers dus een waardeloos filmpje:



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Voor mij mag je meer van dit soort foto's plaatsen.

FRANK103 zei

@sjoerd: echt waar?

www.brillie.nl zei

Je bent vast een voorstander van meer spoor in je wijk.

FRANK103 zei

@brillie: zeker!

Renesmurf zei

Als je het meteen al een waardeloos filmpje noemt neem ik dat zo wel aan.

Foto`s zijn er om naar te kijken en om te bewaren, of er nou tien views zijn of meer of minder, dat moet er echt niet toe doen.

FRANK103 zei

@Rene: je moet niets op dit blog te serieus nemen, daar krijg je immers maar grijze haren van!