woensdag 1 juni 2011

Op tijd!



Uit principe doe ik geen vooraankondigingen, zeg ik niet waar ik komende tijd te vinden ben.



Ook niet, zoals Jon (wil hier best genoemd worden omdat hij eigenlijk John heet) wel eens vraagt, uit medelijden, om de argeloze en niets vermoedende medemens een kans te bieden daar te zijn, waar ik niet ben.



Nee, het principe is geen vooraankondigingen op het blog.



Nu heb ik ook als principe me niet principieel aan mijn principes te houden, principes kunnen namelijk ook heel hinderlijk zijn!

Maar principieel tegen principes ben ik in principe ook weer niet.



Waar gaat dit nu weer naar toe?

Ik ga morgen rondlopen bij de stoomtram Hoorn Medemblik, in 1920 look met pak, met bolhoed en wandelstok.



Daar hoort in principe natuurlijk een ouderwets zakhorloge bij, die ik vanmorgen gecontroleerd heb op werking. 



Die deed dus niets meer en een nieuwe batterij (oef, dat had ik wellicht beter niet kunnen vertellen) hielp ook niet. Dan is er maar 1 oplossing: internet op en een andere zoeken.



Gelukkig werd er in een dorpje verderop voor 25 euro een fraai opwindzakhorloge aangeboden.



In een doosje, met gebruiksaanwijzing.



En dat helemaal uit Rusland!



De achterkant is helemaal fraai!



Ik begrijp heus dat jullie nu morgen in grote getalen naar Hoorn reizen voor een tochtje met de stoomtram.



En dan niet om mij te zien maar om dat fraaie Russische zakhorloge te bewonderen.



Hachelijk?

8 opmerkingen:

Suske. zei

Ik moet u teleurstellen (of eerder geruststellen ?) maar morgen kan ik daar niet aanwezig zijn.
veel plezier alvast !

Sjoerd zei

Wegens werkzaamheden aan mijn badkamer laat ik het deze reis eens afweten....

FRANK103 zei

@suske: jammer!

@sjoerd: helaas

adriaanbrillie zei

OMG weer die oude zooi. Hachelijk hoor.

Finger2 zei

Veel Plezier en hou de tijd in de gaten. (Russen zijn in principe niet te vertrouwen).

Ad zei

Frank, veel plezier tussen Hoorn en Medemblik. Ga je ook met de hoed rond?

FRANK103 zei

@brillie: afschuwelijk...

@f2: hachelijk...

@Ad: nee, met de pet, daar past meer in....

gerdaYD zei

Bedankt voor de link Frank, dat ziet er een prachtig horloge uit!