donderdag 21 juli 2011

Mijlpalen

Soms wordt een mijlpaal bereikt, een belangrijk moment.


Dan is een mijlpaal het einde van een periode.



Deze week waren er bij de familie 103 2 of 3 mijlpalen (en dus niet 103).



Aan jarenlang iedere zaterdag naar zwemles kwam afgelopen zaterdag een eind.



Een deel van het publiek ging, verscholen achter een jas, uit het dak.



Reken voor het gemak 3 grut keer 2 jaar (A en B) en 6 jaar wekelijks zwembadbezoek, zonder zelf nat te worden, is afgelopen.




Dan gaat ook grut 2 voortaan naar de middelbare school, slechts 1 grut kan ik nog gebruiken als excuus voor een bezoek aan SWL en mijn collectie CD's van K3 en Mega Mindy.



Het afscheid van de lagere school gaat natuurlijk gepaard met een musical, waarin grut 2 een rol moest spelen.



In een te kleine zaal mochten alleen ouders en kinderen die niet meer op de lagere school zaten de musical bekijken.



Grut 3 hadden we echter toch mee gesmokkeld, haar alleen thuis laten zou in het meest gunstige geval heel hachelijk zijn voor de snoepvoorraad!



Met een afscheidslied door de juffen en meesters was deze mijlpaal ook een feit!



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Hier waren dat hele jankpartijen... Zo'n laatste schooldag...

www.brillie.nl zei

Wat doen die kinderen in piama in het zwembad? Lessen in zwemmen als in de nacht het huis volloopt met water? Ik ging gewoon met spijkerbroek en trui nog afzwemmen. Wat een mietjes in piama.

FRANK103 zei

@Sjoerd: de kinderen waren hier ook aardig emotioneel.

@Brillie: het is nu allemaal beter dan toen?

Anoniem zei

Pfff, ik had ook twee van dit soort musicals deze week.
Wat een drama....

Suske. zei

gelukkig zijn dergelijke hachelijke toestanden niet meer voor mij.

adriaanbrillie zei

Lees mijn blog er over...

Renesmurf zei

Heel goed, heel mooi!
Het behalen van diploma`s is toch waar het om draait in het leven, en daarna op naar de volgende!