woensdag 28 september 2011

Over DE fietstocht

We hebben er op het werk diverse keren over gehad, DE fietstocht.



Meerdere collega's zijn in bezit van een snelle fiets (voorwaarde) en bijbehorende broek (dat helpt tegen zere billen).



Maandag werd, door de goede weersverwachtingen voor deze week, DE fietstocht vastgelegd.

De afspraak voor DE fietstocht dan.



Collega Peter wist direct te melden dat hij, ondanks de aankoop van een Stevens Stelvio racefiets, niet mee kan.



Volgens zijn zeggen ligt het best wel niet aan het onbreken van een bijbehorende broek.



Tot we op de fiets stappen voor DE fietstocht kan ik best een grote mond hebben over mijn fietskwaliteiten.



Na 500 meter (of eerder) val ik door de mand.



Dus heb ik vandaag een trainingsrondje gereden, de kenners zien niet alleen Beverwijk, Wijk aan Zee, maar zelfs Egmond aan Zee voorbij komen.



Ongeveer 65 kilometer met een bedenkelijk tempo en de spieren zijn zwaar aan vakantie toe. Het wordt inderdaad DE fietstocht, maar of ik er blij mee ben?



Het is hachelijk!

9 opmerkingen:

Renesmurf zei

Toch prachtig mooi, de natuur in de mist!
Als je moet schilderen is het minder, elke ochtend die kletsnatte kozijnen!

Sjoerd zei

Kom op watje, je laat je toch zeker niet kennen...

FRANK103 zei

@René: daar kan ik me iets bij voorstellen, weg en natuur was kleddernat!

@Sjoerd: ik ga fietsen, maar of ik het overleef...

Anoniem zei

Ik heb een route uitgestippeld van 75 km ! :-)
Harry.

FRANK103 zei

@Harry: met appeltaartpunt?

Anoniem zei

Natuurlijk, bij Minkema Camperduin.
Harry.

Suske. zei

die taart ziet er niet bepaald hachelijk uit !

www.brillie.nl zei

Zie ik dat je een handschoen draagt? Dus je bent het helemaal zelf niet... maar het is zwarte Piet, de slaaf.

FRANK103 zei

@harry: we gaan het zien!

@suske: hamburger met teveel tomatenketchup

@brillie: als wielrenner moet je een pakje aan, schoentjes, broekje, jasje, helmpje en handschoenen. Zwarte, omdat je anders aangezien wordt voor Michael Jackson!