donderdag 29 september 2011

Over sleutelhangercamera 2 en slotraceauto's

Hoewel jullie het waarschijnlijk niet hebben betreurd,


vond ik het wel jammer dat de sleutelhangercamera was verdwenen.



Eigenlijk was het maar een paar dagen twijfelen of ik een nieuwe zou scoren,



de afweging nut tegen kosten (16,95 incl. 2 GB geheugenkaartje en verzendkosten).



En nut, bekijk de tot op heden gemaakte filmpjes met de verdwenen sleutelhangercamera nog maar eens, die had hij zeker!



Gistermiddag kwam de nieuwe camera,



vanavond deed zich de eerste gelegenheid voor om weer een best wel nuttig filmpje te produceren.



Veel kijkplezier?



Het is hachelijk

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dit is duidelijk te hoog gegrepen voor zo'n camera. Maar ik geef toe, ik heb er ook veel plezier van...

PorscheHarry zei

Ik heb ook zulke mooie beelden, zal ze eens plaatsen ... misschien

Renesmurf zei

Fijn dat je een nieuwe hebt, nu kan je weer lekker verder experimenteren!

Ad zei

Wat een rijstijl!

www.brillie.nl zei

Leuke keuken, dat weer wel.