zondag 25 mei 2014

Dansen op de kinderboekenmarkt


Het buurthuis 'Fluxus', waar Elise op dansles zit, heeft altijd een opvoering op de Zaanse kinderboekenmarkt,



die, hoe kan het ook anders, uiteraard op de Zaanse schans gehouden wordt!



De volksstammen Aziaten die de Zaanse schans doorgaans bevolken vroegen zich hoorbaar, maar niet verstaanbaar, af waarom al die Hollandse jeugd niet op klompen liep, zoals beloofd in de foldertjes over de Zaanse schans.



Dat bleek al snel toen het volume van de stereo van Fluxus fors opengedraaid werd, de jeugd doet geen klompendans, maar danst op discomuziek!



Ook Elise deed haar best,



en omdat dansen en fotografie geen optimale combinatie zijn



heb ik een filmpje gemaakt,


waarbij het bekijken uiteraard volledig voor eigen risico is!



En zoals het hoort liepen we na



het gedans via de kinderboekenmarkt



moe maar voldaan terug naar de automobiel.



Hachelijk?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

En de frietjes dan... Die heb ik gemist.

FRANK103 zei

Hoi Sjoerd,
We hebben geen frietjes gegeten! Dat komt omdat we 's avonds shoarma zouden eten, en 2 keer vette hap op een dag is voor ons ook te gek. Daarnaast hebben we ook al gebak gegeten ivm een verjaardag.

Vrgr
Frank

Renesmurf zei

ja, dat ging allemaal wel oke, lijkt mij zo. Alles zat mee, vooral het weer.

Suske. zei

en jij danste niet mee ? HACHELIJK !

FRANK103 zei

@ rene: het was weer top!

@suske: mijn dansvaardigheden daar zou een kreupel nijlpaard nog positief bij afsteken!

www.brillie.nl zei

Daar heb ik de klap van de molen opgelopen. Mij niet meer gezien.

FRANK103 zei

@brillie: ongeneeselijk vermoed ik, dat is heel hachelijk!

Albert y Mara fotoblog zei

Als molenliefhebber heb ik genoten van al die molens in jouw reportage. Bedankt Frank.
Molengroeten Albert

FRANK103 zei

@ albert: graag gedaan, molens hebben we hier genoeg!