maandag 16 oktober 2017

De badkamer deel 1


Collega Harry vond dat ik over de verbouwing in ons huis moest vertellen.



Dat interesseert toch helemaal niemand, zei ik hem.



Dat geldt volgens Harry echter voor vrijwel alle onderwerpen op dit blog.



Dat is vast een waarheid als een koe, en uiteraard beschik ik over foto's van de verbouwing.



Andere onderwerpen waar ik foto's van gemaakt heb, de spoorbaan van Erik, reclametrams,



het bezoek van wedstrijden van het Nederlands elftal, die foto's kan ik altijd nog plaatsen.



Voor de liefhebber heb ik vandaag dus badkamerfoto's, de sloop, het aanleggen van nieuwe leidingen, het voorstrijken van de muur voor de stukadoor,



het plaatsen van de ombouw van het zwevend toilet, probleemloos vul ik er een bericht mee.



Hachelijk?

11 opmerkingen:

Suske. zei

Dit wordt een mooie badkamer heb ik zo het vermoeden.
Toon ons in ieder geval het resultaat van deze noeste arbeid.

FRANK103 zei

@Francky: ga ik doen! Op dit moment zijn ze nog niet klaar.

Kees zei

Ha Frank, ja eens iets heel anders, Je hebt er een flinke klus aan.Veel succes, enne ik blijf het volgen hoor.
Groet kees.

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Wat een puinhoop. Ik hoop voor je dat het snel weer opgeknapt is en naar je zin zal zijn. Maar dat komt vast goed. Voorlopig dus effe geen tijd voor de treintjes.
Succes met deze vervouwing!!!

Groeten, Marco

Sjoerd zei

Zo zag mijn keuken er een aantal weken terug ook uit... Het heeft het aantal reacties niet echt beïnvloed.

FRANK103 zei

@kees: ik moet vooral betalen, verder wordt alles gedaan, ik ben niet zo handig als Sjoerd!

@marco: het is een bende in huis en er staat eea op de spoorzolder, maar verder gaat het gewone leven door, dus ook de modeltreinenhobby!

@sjoerd: de badkamer moest gedaan worden, maar we zijn nu voor het komende jaar die werklui zat, al stort de keuken in elkaar, we laten er niks aan doen!

Renesmurf zei

ja, de boel moet altijd eerst lelijk worden voor het mooi wordt. En dat wordt het vast.

Ad zei

Echt afzien zo'n installatie van een nieuwe badkamer (ook al hoef je alleen maar te betalen). Werkmensen over de vloer, vergeet het uitkiezen van zo'n nieuwe badkamer,dan de ellende van niet/of verkeerd geleverde materialen... Maar last but least het tijdelijk ontbreken van zo'n voorziening. Waar ga je tijdelijk badderen? Dit bericht doet mee denken aan de ellende, die krijgt voorgeschoteld bij 'Ik Vertrek'(mijn favoriete tv-programma). Frank, onthoud één ding: uiteindelijk komt het goed (meesta). Frank sterkte. Collega Harry heeft gelijk, hier moet je ons over informeren.

FRANK103 zei

@Rene: ze zijn nu bijna klaar en ik ben er best tevreden over!

@Ad: de nooddouche zal ik volgend bericht laten zien. Uiteindelijk overleven we zo'n verbouwing wel!

Mirjam Kakelbont zei

Zo, hier is flinke arbeid verricht! En er moet nog veel meer werk verricht worden, wil het opknappen. Waar plassen jullie nu (-:
Een mens haalt wat overhoop in z'n leven. Ik denk als de hele verbouwing achter de rug is je nog meer plezier van de modelspoorbaan zal hebben. Alhoewel, je moet je rust en ontspanning goed blijven bewaken in tijden van stress...
Herfstachtige groet

FRANK103 zei

@Mirjam: we plassen nu bij de buren in de tuin, die denken inmiddels hele rare dingen van onze katten, maar gelukkig hebben die een dikke huid (vacht).