zondag 8 juli 2018

Het Bello festival


Neef Erik, die hier trouwens niet genoemd wil worden,



had gelezen dat dit weekend het Bello festival gehouden werd



bij de lokale stoomtram.



Aangezien de rest van de familie geen plannen had bedacht voor vandaag



ben ik vanmiddag naar neef Erik gereden



om het Bello festival te bezoeken.



De hippe blogbezoeker zal vast beamen dat festivalbezoek anno 2018 heel hip is,



het Bello deel moet dan wel verzwegen worden.



Nu zou ik graag willen roepen dat het



ook food-technisch gesproken om een verantwoord festival ging,



en dat de muziek heel verantwoord was,



maar we hadden thuis al een lekkere tosti gegeten



en de geluiden bestonden vooral uit gesis en uit het geluid van een stoomfluit.



Hoe dan ook,



we hebben een heel hip



maar vooral leuk festival bezocht,



heel 2018!



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Heb ik toch zolang moeten zoeken naar het reactie blokje dat in mijn reactie vergeten ben...

FRANK103 zei

Als de Belgen verliezen dan wordt het blog weer saai maar leesbaar zwart....

MarcStouten zei

zag alleen wat foto's langs flitsen! Hachelijk

Ad zei

Ik hoop nou toch echt dat die Belgen verliezen. Niet om dat ik ze de overwinning niet gun; maar weer vanwege de tijdelijk Rode achtergrond. Ik krijg er bijna lasogen van...

FRANK103 zei

@Marc: zeker hachelijk!

Hoi Ad, die rode achtergrond, dat valt toch wel mee= Zelf kijk ik nooit zo vaak op mijn blog, heel veel last heb ik er dus niet van. Lasogen?

Suske. zei

Die oude ofte oldtimer loco's zijn echt de moeite om zien.

FRANK103 zei

@Francky: ik had het niet beter kunnen verwoorden.