maandag 7 oktober 2019

Het Porsche museum deel 2


Natuurlijk bouwt Porsche schitterende auto's,



zijn ze snel maar ook degelijk en geschikt voor dagelijks gebruik, iets waar de Italiaanse renpaardjes volgens de vakliteratuur wat minder sterk in zijn.



Ook vind ik niet alle Italiaanse raceauto's even mooi, daar heeft men bij Porsche ook goed over nagedacht,



de 911 en de varianten daarop lijken allemaal op elkaar.



Vind je er dan één mooi, dan vind je ze allemaal mooi!



Dat is in het Porsche museum goed te zien.




Ik ben eerlijk gezegd vrij snel gestopt met al die versies van de 911 op de foto te zetten,



iets andere koplampen of een iets rechter op staande voorruit,



een bijzonder mooie auto, zoals de Lamborghini Huracan, vind ik de 911 niet.



Gelukkig heeft Porsche wel mooie raceauto's gemaakt, die komen in deel 3.



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Als Porsche-rijder heb je alleen maar soortgenoten...

FRANK103 zei

@Sjoerd: mijn bankrekening laat het rijden in een Porsche niet toe, maar als de bankrekening geen belemmering was reed ik waarschijnlijk nog steeds niet in een Porsche.

Suske. zei

Mooi om zien zo'n porche maar die past niet in mijn budget.

FRANK103 zei

@Francky: ook niet in mijn budget!

Ad zei

Ik ben er stilvan, zoveel moois!

mirjam kakelbont zei

Het duurde even voor ik doorhad dat het hier om echte auto's ging en niet om minireplica's waar jullie mee racen. Mja, ik ben dan ook niet al te snugger (-: In de Kunsthal in Rotterdam stonden een jaar of drie geleden een aantal raceauto's uit vroeger tijden. Mijn man moest het kwijl van zijn mond vegen.
Ik heb ook op het circuit van Spa-rancorchamp gereden. Op de racefiets. Bijzonder hachelijk!

Anoniem zei

porsches = platgeslagen kevers