vrijdag 8 november 2019

Over bloggen en Texel


De laatste tijd kost het me weer meer moeite het weblog bij te werken,



er zijn ook zoveel leukere dingen te doen dan achter een PC te zitten.



Denk bijvoorbeeld aan het bouwen aan de spoortafel van neef Erik,



een bezoek aan Moviepark in Halloween sfeer of het kijken van sport op TV.



Daarbij gaat mijn voorkeur trouwens uit naar de voetbalwedstrijden van de plaatselijke vereniging AZ,



de Moto GP en de formule 1.



De familie hier kijkt ook graag naar speelfilms, naast Netflix hebben we ook een aardige stapel blu ray's liggen die komende tijd bekeken moeten worden.



En is er dan geen sport op TV, geen spoortafel waar aan geknutseld moet worden, geen TV programma dat om aandacht vraagt, dan hebben we kaartjes voor het theater.



En dan gaat het over een mogelijke nieuwe hobby, die van vogelaar.


Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een nieuwe hobby met nieuwe kansen... Maar voor Jochem zou ik ook een dagje overslaan.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik houd het bij treinen spotten, fijn in de natuur met de camera om de nek, wachten tot het zingen van de rails een nieuwe trein aankondigt. Jochem was erg leuk, zeer de moeite waard!

Suske. zei

Een nieuwe hobby is altijd leuk.
Of er nog tijd overblijft voor je blog dat zie je wel.
Groetjes.

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Er zijn inderdaad genoeg dingen te doen.
Over voetbal ben ik zo klaar, want met mijn cluppie uit Rotterdam gaat het niet zo best.
Mooie foto's (4 en 5) overigens zo in die avonduren.

Groeten, Marco

Renesmurf zei

Elke dag kan weer anders worden ingevuld, het ene hoeft het andere niet in de weg te staan.

mirjam kakelbont zei

Er zijn zoveel leuke dingen in het leven dat je eigenlijk drie levens nodig hebt om alles te doen/leren wat je wil. Het is wat Marin Bril schreef: je mist meer dan je meemaakt.
Leuke avond gehad met Jochem?
Ik heb eens goed op je blog gekeken maar kwam niets over Texel tegen. Heb je een eiland over het hoofd gezien. Dat is nogal hachelijk.
Zag dat je dochter naar Mexico is geweest. Onwijs leuk!

FRANK103 zei

@Francky: een vogel hobby komt er niet bij, zo heb ik ook geen motor gekocht terwijl ik wel mijn rijbewijs heb. Keuzes maken!

@Marco: mijn nieuwe telefoon maakt maar matige foto's, helaas. De magere brug vraagt om de spiegelreflex.

@René: zeker!

@Mirjam: ik doe een boel, maar mis zeker een boel, het is maar hoe je omgaat met prioriteiten, ik wil ook genoeg thuis zijn voor mijn gezin.
Jochem was erg leuk! Zijn voorstelling ging over Texel. Zelf ben ik 2 keer naar Texel geweest.
Lisanne heeft al veel gereisd, maar niet naar Mexico. Waar heb je dat gezien? Ze is naar Tanger geweest in Marokko.