zondag 19 januari 2020

Leuk dat Kremlin?


Regelmatig worden hier aankopen gedaan onder de noemer leuk.



Of iets leuk is of niet, daar valt niet over te discussiëren, dat is zo subjectief als wat!



Vooral dameskleding wordt aangekocht omdat het leuk is.



Mijn modelspooruitgaven kwalificeren uiteraard nooit als leuk, die zijn noodzakelijk en doordacht, daar zijn A4'tjes vol argumenten per lok voor te bedenken, op zo'n A4'tje kom je het woord leuk dan niet tegen.



Uiteraard is een lok, naast al die argumenten, ook leuk, maar een lok heeft het voor de aankoopbeslissing niet nodig om leuk te zijn.



Met kerst kregen de katten een kartonnen Kremlin.



Het monteren van het Kremlin was trouwens wel leuk, en maakte de aankoopprijs eigenlijk al goed.



In dat Kremlin kan één kat heel leuk in liggen, slapen of loeren naar vogels.



Maar we hebben 2 katten, en de tweede kat,



die niet in het Kremlin kan liggen, slapen of loeren naar vogels, vindt dat niet leuk.



Dat er nu een machtsstrijd gaande is in het Kremlin



is misschien wel gebruikelijk bij een gebouw als het Kremlin.



Als volgende bouwdoos voor de katten moet een vreedzamer gebouw bedacht worden, een station?



Leuk? 

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een asiel nabouwen... Of wordt dat te hachelijk.

Suske. zei

Het witte huis nabouwen dan kunnen de katten het tegen elkaar opnemen op een verantwoorde manier. Heikel ?

Kees zei

Ha Frank, wat geniaal, mooie slaap/speelplek voor de katten, misschien ook wel 'n Arena voor de vechtersbazen. HIHI.
Groet Kees.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ja, dat wordt heel hachelijk!

@Francky: het Witte huis doet op dit moment teveel denken aan Donald Trump, dat is gewoon te heikel!

@Kees: we houden niet zo van geweld, vandaar ook geen Witte Huis met zn vrije wapenbezit en gebruik, geen boksen en geen Dwaze Dagen bij de Bijenkorf. Het Afas stafion van AZ wordt zeker overwogen, die ziet er uit als een lege doos...

Renesmurf zei

Ik heb meer met honden. Maar katten zijn ook wel leuk.

Mirjam Kakelbont zei

Héél hachelijk: één Kremlinbouwdoos en twee katten.
De foto met de zwarte kat tijdens rek- en strekoefeningen...wat een juweeltje.Hier in huis woont iemand - haar naam begint met een R en eindigt op oos, die regelmatig kleding bestelt. En aller handige dingen uit China omdat "het geen drol kost." Dat klopt, het kost geld.
Russische groet ♥

Hans zei

Katten vind ik prachtig.
Genoten van je bijdrage bij Sjoerd.
Assendelft is voor mij een bekend lintdorp, al groeit het dorp nu ook in de breedte.
Het is het dorp wat aan Krommenie grenst, heb er nog in de omgeving van de van de stadsverwarming wonen.
De schildering is wel mooi. Hans

FRANK103 zei

@René: het uitlaten-deel van honden staat me niet zo aan.

@Mirjam: persoonlijk kan ik ook veel geld besparen door mooie modeltreinen op een beurs te kopen. Op een of andere manier ziet mijn vrouw dat anders.

@Hans: bedankt. Ik ken Krommenie en Assendelft vrij goed, aangezien ik mijn hele leven al in de Zaanstreek woon. Door de vele nieuwbouw zijn het steeds minder dorpen dan vroeger.

Margarida Pires zei

Que delicia de fotos.
Muito lindas.
Parabéns.
Um sorriso de luz.
Megy Maia

FRANK103 zei

@Mega: obrigado